۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۹۰۹۱۶
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

برای دانش آموزان کم بضاعت گوشی هوشمند تهیه شود

برای دانش آموزان کم بضاعت گوشی هوشمند تهیه شود
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: برای تهیه گوشی های هوشمند برای دانش آموزان کم بضاعت در استان کرمانشاه نیازمند یک حرکت بزرگ جهادی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی امروز در دیدار با جمعی از خیرین و نیکوکاران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: سال تحصیلی جدید چند روزی است که آغاز شده است و البته امسال هم شاهد شرایط مشترک با سال تحصیلی گذشته هستیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بیان داشت: متاسفانه وضعیت نامناسب جامعه باعث شده که دوباره کلاس های درس دانش آموزان به صورت غیرحضوری برگزار شود و همین امر باعث شده است که برخی از خانواده در تهیه گوشی های هوشمند، تبلت و... برای فرزندان خود ناتوان باشند.

این عالم سنت در ادامه بیان داشت: براساس آمارهای وزارت آموزش و پرورش تعداد این دانش آموزان در کشور کم نیستند و بی شک تهیه گوشی هوشمند برای این حجم از دانش آموز خارج از توان دولت است.

ماموستا محمدی با اشاره به اینکه باید برای رفع این معضل خیرین در کنار دولت قرار بگیرند، افزود: دولت تمامی تلاش خود را برای رفع این مشکل دارد، ولی مرتفع شدن این مهم نیازمند مشارکت خیرین و افراد متمکن است، بنابراین از نیکوکاران دعوت می کنیم که در این کار عام المنفعه و انسان دوستانه حضور خود را نشان دهند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: انجمن های مردم نهاد، گروه های خیریه و... در سال گذشته بخشی از گوشی های هوشمند را برای دانش آموزان بی بضاعت تهیه کردند ولی بازهم تعداد زیادی از دانش آموزان به علت فقر مالی و عدم دسترسی به گوشی های هوشمند عملا از درس و مدرسه جا مانده اند که باید به عنوان یک مسلمان و ایرانی به یارای فرزندان این مملکت بشتابیم.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت می تواند در قالب طرح کمک مومنانه انجام شود، خاطرنشان ساخت: تهیه گوشی برای دانش آموزان بی بضاعت می تواند در قالب یک طرح جامع انجام شود و خیرین هم می توانند با تشکیل کارگروه این مشکل را به راحتی حل نمایند که هم اجر دنیوی و هم اخروی به دنبال دارد./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسام حیدرزاده
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
مطلب مفیدی بود.
0
0