۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۹۰۹۳۱
آیت الله سعیدی:

کارگاه‌های گروهی راهکار مناسب اشتغال زایی است

کارگاه‌های گروهی راهکار مناسب اشتغال زایی است
آیت الله سعیدی گفت: طرح و برنامه صحیح برای نیازمندان و ایجاد انگیزه و مشوق‌ها ازجمله ایجاد کارگاه‌های گروهی می‌تواند راهکار خوبی برای افزایش اشتغال‌زایی باشد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم و جمعی از مسؤولان این اداره‌کل که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، از عملکرد ۵ ساله کمیته امداد در استان قم در رسیدگی به وضع محرومان و مستضعفان تشکر و اظهار کرد: گزارش ارائه شده از کمیته امداد و آمار شما نشان دهنده رشد بسیار مطلوب در کمک‌های مردمی و رسیدگی به محرومین است و این در حالی است که عموم مردم در وضعیت اقتصادی مناسبی به سر نمی‌برند ولی مردم وقتی می‌بینند که از خود نیازمند تر وجود دارد از جان و دل برای محرومین انجام وظیفه می‌کنند.

وی در خصوص مردم قم گفت: مردم قم در کمک به محرومان یک سابقه بسیار دیرینه دارند و بسیار با شخصیت و نوع دوستی و پافشاری بر اصالت دینی و ولایی خود مردمانی مثال زدنی هستند و اگر کسی این واقعیت را ببیند و درک کند می‌تواند به خوبی از این ظرفیت استفاده کند.

امام جمعه قم گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی بر خودکفایی خانواده‌های نیازمند چندین بار تاکید کردند، باید کاری کنیم که این خانواده‌ها به خودکفایی برسند و کمیته امداد محل استقرار برای محرومان و نیازمندان نباشد بلکه محل عبور برای این قشر باشد.

وی ادامه داد: فکر، طرح و برنامه صحیح برای نیازمندان و ایجاد انگیزه و مشوق‌ها ازجمله ایجاد کارگاه‌های گروهی می‌تواند راهکار خوبی برای افزایش اشتغال‌زایی باشد.

ارسال نظرات