۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۶۹۰۹۹۲

نقش سپاه قدس در امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی

نقش سپاه قدس در امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی
وزیر امور خارجه در دیدار با فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد که نیروی قدس سهم بزرگی در کمک به امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت امور خارجه، انتخاب دکتر حسین امیرعبداللهیان به سمت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

سردار قاآنی در این دیدار با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای وزارت امور خارجه، جایگاه ویژه و قابل توجه وزارت امور خارجه در تأمین منافع ملی کشورمان را مورد تأکید قرار داد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور ارزشمند سردار قاآنی در وزارت امور خارجه،  به نقش بی‌بدیل سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم اشاره کرد و افزود: اگر نقش ویژه این شهید بزرگوار و قهرمان مبارزه با تروریسم و صهیونیسم نبود،  امروز منطقه ما شکل دیگری داشت.

وزیر امور خارجه کشورمان اضافه کرد: اگر داعش در سوریه و عراق موفق می‌شد، امروز سراسر جهان با تروریسم و افراط‌گرایی مواجه بود.

امیرعبداللهیان نیروی قدس سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی را  سرباز بدون مرز دانست که سهم بزرگی در کمک به امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی دارد.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان تأکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با افتخار مسیر سردار صلح، حاج قاسم سلیمانی را در نهادینه‌سازی صلح و دوستی با کشورهای منطقه و مبارزه با تروریسم دنبال خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات