۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۶۹۰۹۹۹
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

مدیریتی که خدامحور باشد، قابل قیاس با سایر مدیریت‌ها نیست

مدیریتی که خدامحور باشد، قابل قیاس با سایر مدیریت‌ها نیست
آذربایجان شرقی ـ سردار عباسقی زاده گفت: مدیریتی که خدامحور باشد، قابل قیاس با سایر مدیریت‌ها در جنگ‌های مختلف جهانی نیست و این موضوع در دفاع مقدس به اثبات رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت مراغه گفت: ایران اسلامی به معنای واقعی منادی حق و حقیقت بوده و بر همین اساس همواره با دشمنی‌های استکبار و جبهه باطل مواجه بوده است.

وی اضافه کرد: اگر امروز با امنیت و اقتدار به پیشرفت‌های متعدد دست یافته و آمریکا و استکبار را خشمگین کرده‌ایم به برکت مجاهدت ملت بزرگ و حق‌طلب ایران بوده است.

سردار عباسقلی‌زاده ادامه داد: در این راه شهیدان بسیاری تقدیم کرده‌ایم و از این رو باید تمامی مسئولان قدردان ایثارگری و جانبازی‌های رزمندگان باشند زیرا آنان باعث افتخار و سربلندی اسلام و مسلمانان شده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه جنگ ایران و عراق با حمایت قدرت‌های شرق و غرب و پشتیبانی بسیاری از کشورهای غربی و عربی از رژیم بعثی همراه بود، اضافه کرد: رزمندگان در رده‌های مختلف نظامی و انتظامی و حتی سازندگی، ایثارگری‌ها و حماسه‌های بسیاری در آن دوران آفریدند تا حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیافتد.

وی با اشاره به نقش رهبری در جامعه اسلامی بیان کرد: مدیریتی که خدامحور باشد، قابل قیاس با سایر مدیریت‌ها در جنگ‌های مختلف جهانی نیست و این موضوع در دفاع مقدس به اثبات رسید.

سردار عباسقلی‌زاده افزود: مدیریت الهی و انسانی جنگ به رهبری امام راحل موجب شد که در هشت سال دفاع مقدس تلفات غیرنظامی دشمن کمتر باشد و با اسرای دشمن برخوردهای انسانی شود.

وی ادامه داد: تحریم‌های مطلق در ایام جنگ، نوپا بودن و آمادگی نداشتن نیروهای مسلح در آغازین روزهای جنگ و گستردگی مسائل ضدامنیتی موجب شده بود که صدام با وسوسه آمریکا و قدرت‌های آن روز چشم طمع به خاک ایران و نابودی انقلاب اسلامی و تجزیه کشورمان داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها همواره با هدف تجزیه کشورمان، مرزبندی‌ها و قراردادهای ننگینی علیه کشورمان منعقد کرده‌اند، اضافه کرد: «برجام» به خوبی نشان داد که آمریکا غیرقابل اعتماد است و اندیشه‌ای جز نابودی انقلاب ندارد.

وی افزود: آنچه موجب حفظ انقلاب، بیداری اسلامی و نابودی اهداف شوم  دشمنان شده، بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های‌ پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.

سردار عباسقلی‌زاده ادامه داد: انقلاب اسلامی همواره با تاسی از فرهنگ عاشورا ایجاد شده و همواره از امدادهای غیبی در وقایعی چون طبس و فتنه‌های داخلی و تهدیدهای خارجی برخوردار بوده است.

وی بیان کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم، مشکلی در جامعه نخواهیم داشت و اگر روحیه جهادی و انقلابی در گذشته وجود داشت، توطئه‌ها شکست می‌خورد و معیشت مردم تامین می‌شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی افزود: امسال خوشبختانه انتخاباتی باشکوه برگزار شد و  امید است با تلاش دولت کریمه و گره نخوردن مشکلات داخلی به مسائل خارجی، با مطالبه‌گری پیشکسوتان و در راستای عمل به وصایای شهدا مشکلات ملت حل شود./1400/د101/

ارسال نظرات