۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۹۱۰۰۴
آیت الله علما:

مردم کرمانشاه برای دیدار با آیت الله رئیسی لحظه شماری می کنند

مردم کرمانشاه برای دیدار با آیت الله رئیسی لحظه شماری می کنند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: امیدواریم که به زودی رئیس جمهور منتخب سفری به کرمانشاه داشته باشند و بی گمان مردم این استان برای دیدار با آیت الله رئیسی لحظه شماری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه ای مشترک صبح امروز با حضور آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، استاندار و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

آیت الله علما در این جلسه عنوان داشت: یکی از حرکت های جهادی و انقلابی آیت الله رئیسی از همان ابتدای آغاز به کار خود، سفر به استان های محروم بود که این امر باعث گردید که امیدی دوباره در بین مردم برای اصلاح وضعیت جامعه ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افزود: سفرهای آیت الله رئیسی و وزرا به استان ها بهترین روش برای شناسایی مشکلات، ظرفیت ها و ... است، بنابراین بی شک نتیجه این سفرهای رئیس جمهور منتخب ملت ایران، بسیار ثمربخش خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: امیدواریم که به زودی رئیس جمهور منتخب سفری به استان کرمانشاه داشته باشند و بی گمان مردم این خطه برای دیدار با آیت الله رئیسی لحظه شماری می کنند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: حضور آیت الله رئیسی در کرمانشاه مایه برکت و رفع چالش های مدیریتی و... در این استان خواهد شد، بنابراین سفر وی به این خطه امیدهای تازه ای برای مردم به وجود خواهد آورد.

در این نشست مشترک مقرر گردید که با ارسال نامه ای به آیت الله رئیسی از ایشان دعوت شود که برای بررسی وضعیت کرمانشاه سفری به این استان داشته باشند./1400/پ210/

ارسال نظرات