۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۹۱۰۴۴

تصویب بیش از ۲۰ مصوبه در جریان سفر آیت الله اعرافی به کرج

تصویب بیش از ۲۰ مصوبه در جریان سفر آیت الله اعرافی به کرج
حجت الاسلام والمسلمین صادق خوئینی گفت: در جلسه آیت الله اعرافی در کرج بیش از ۲۰ مصوبه تصویب و با پیگیری‌های صورت گرفته هرچه زودتر مصوبات آن اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین صادق خوئینی، مدیر حوزه استان البرز در حاشیه سفر نیم روزه آیت الله اعرافی به کرج در گفت و گویی گفت: ۱۰مدرسه علمیه در استان البرز فعال هستند که قریب به هزار طلبه حضوری و غیر حضوری در این مدارس علمیه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به جلسه آیت الله اعرافی با مسئولین حوزه استان البرز، افزود: جلسه مدیر حوزه های علمیه کشور با مدیران حوزه استان، بیش از ۲۰ مصوبه مهم داشت  که امیدواریم با عنایت های مدیریت حوزه های علمیه هرچه زودتر این مصوبات اجرایی شود.

مدیر حوزه استان البرز ادامه داد: یک بخش از این مصوبات کارهایی است که ما باید در حوزه استان انجام دهیم و برخی دیگر از مصوبات پیگیری های بعدی و خارج از استان نیاز دارد؛ آنچه مربوط به ماست را با قدرت و توان هر چه بیشتر انجام می دهیم و امید داریم که این مصوبات در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر حوزه استان البرز عملیاتی شود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه استان البرز  چهار رشته تخصصی شیعه شناسی ، مشاوره ، مهدویت و تفسیر را برای طلاب راه اندازی کرده است و درحال راه اندازی مرکز پژوهشی نیز هستیم.

تصویب بیش از ۲۰ مصوبه در جریان سفر آیت الله اعرافی به کرج

حجت الاسلام والمسلمین خوئینی به فعالیت‌های جهادی طلاب استان البرز اشاره و عنوان کرد: در جریان رزمایش مواسات و همدلی شاهد اوج فعالیت های جهادی در سطح استان البرز بودیم که جا دارد از همه طلاب جهادی تشکر ویژه شود.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در جهت تحصیل طلاب در فضای مجازی، افزود: زیرساخت های مجازی در استان البرز از همان همه گیری کرونا شروع شد و فضا را آماده کردیم و بیش از یکسال این زیرساخت ها آماده شده است و امیدواریم با عمومی شدن واکسن هر چه زودتر شاهد حضور فیزیکی طلاب در مدارس علمیه باشیم.

وی در پایان از سفر آیت الله اعرافی به استان البر و توجه ویژه به حوزه استان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات