۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۹۱۰۵۶
به همت سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد:

همایش تجلیل اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم

همایش تجلیل اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم
همایش تجلیل اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول مرکز بسیج اساتید، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش تجلیل اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه های علمیه قم و خانواده های بسیجیان و ایثارگران حوزه علمیه قم در مجتمع آموزشی امام علی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری مسئول مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین گفت: اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه های علمیه، کسانی هستند که همواره در صحنه های گوناگون مجاهدانه عمل کرده و در این راه ایستادگی کردند.

وی همچنین ادامه داد: اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه ها در دوران پرمخاطره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اقتدا به امام خویش مردانه ایستادند و همچون مولایشان جان شان را ایثار کردند.

همایش تجلیل اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم

حجت الاسلام والمسلمین اکبری اظهار داشت: ایثارگران در همه عرصه ها حاضر و آماده اند تا از راه شهدا و انقلاب در پرتو رهبری امام خامنه‌ای حراست کنند.

وی با تکریم مادران و همسران خانواده‌های ایثارگران و شهدا گفت: اینان شریک واقعی جهاد مردانی هستند که در میدان مبارزه با استکبار و کفر همواره مرزبان افکار و عقاید نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی نیز در این مراسم ضمن اشاره به ارزش و جایگاه اربعین گفت: عزاداری و گریه برای امام حسین (ع) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شیعیان عزای سیدالشهدا را بر عزای عزیزان خویش نیز اولی تر می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی همچنین با بیان برخی ویژگی های علمی و جهادی آیت الله حسن زاده آملی خاطرنشان کرد: در دورانی که منافقین قصد داشتند آمل و بابل را تصرف کنند ،حضرت آیت الله حسن زاده آملی در دفاع از این مرز و بوم فرمانده و پیشگام مقابله با منافقین بود.

همایش تجلیل اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مرحوم آیت الله حسن زاده آملی همواره در پی تکریم شهدا و خانواده‌های شهدا بودند و به صورت متداوم با خانواده شهدا و ایثارگران در اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه های علمیه تجلیل شد.

گفتنی است در پایان مراسم از اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه های علمیه تجلیل شد.

ارسال نظرات