۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۹۱۱۰۲
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

رژیم غاصب در پی ایجاد تنش در روابط کشورهای مسلمان است

رژیم غاصب در پی ایجاد تنش در روابط کشورهای مسلمان است
آذربایجان شرقی ـ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: رژیم فتنه گر اسرائیل غاصب در پی ایجاد اختلال و تنش در روابط حسنه کشورهای مسلمان است.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در حاشیه رزمایش فاتحان خیبر گفت: مناطق مرزی شمال غرب مرزهای صلح و دوستی و برادری هستند و این را مسلمانان آن سوی مرز و این سوی مرز به خوبی میدانند و خواهان تداوم این برادری و دوستی هستند.

وی افزود: رژیم فتنه گر اسرائیل غاصب در پی ایجاد اختلال و تنش در روابط حسنه کشورهای مسلمان است هر چه به موعد ۲۵ ساله مورد اشاره رهبر انقلاب یعنی پایان حیات این رژیم اشغالگر نزدیک می شویم این توطئه ها و دسیسه ها برای ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان بیشتر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی حافظان صلح هستند. این رزمایش ها با پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و جهت ارتقاء آمادگی نظامیان است. پیام دیگر این رزمایش به رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی این است که توطئه ها و نیرنگ هایشان نمی تواند موعد ۲۵ ساله برای پایان حیاتشان را عقب بیاندازد شاید نزدیک تر هم کرد./1400/د101/

ارسال نظرات