۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۹۱۱۱۱

انتقاد امام جمعه سنندج از عملکرد صدا و سیما در پوشش خطبه های نماز جمعه

انتقاد امام جمعه سنندج از عملکرد صدا و سیما در پوشش خطبه های نماز جمعه
کردستان ـ ماموستا رستمی گفت: صداوسیما بزرگ‌ترین مرکز پیام‌رسان مسلمانان به عالم بشریت بوده اما متاسفانه چندین جمعه است که خطبه‌های نماز جمعه را پوشش نمی‌دهند!

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع اقامه شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و طلب شفای عاجل برای همه مریضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم به برکت این مرکز مبارک و هدایت‌دهنده بشریت، لطف پروردگار و باران رحمت شامل حال همه مسلمانان شود.

وی افزود: امروز نمازگزاران برای راز و نیاز با پروردگار خود به این دانشگاه تربیت، تعلم، تعلیم، اخلاق روی آورده‌تند تا با حق‌تعالی راز و نیاز کنند.

امام جمعه سنندج با تبریک فرارسیدن روز و هفته آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانی شغل نیست بلکه ایثار و فداکاری است، از همه آتش‌نشانان که جان خود را برای نجات انسان‌ها، هدیه می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی گفت: صداوسیما بزرگ‌ترین مرکز پیام‌رسان مسلمانان به عالم بشریت بوده اما متاسفانه چندین جمعه است که خطبه‌های نماز جمعه را پوشش نمی‌دهند!

ماموستا رستمی با یادآوری اینکه امروز نیازمندان چشم‌انتظار کمک و حمایت مسئولان هستند، اظهار کرد: مدیران در سایه خدمت می‌توانند به شایسته‌سالاری برسند، بنابراین باید امروزه مسئولانمان در این راستا شب و روز نشناسند.

وی با اشاره به اینکه سلسله سفرهای استانی رئیس‌جمهور امیدبخش و بیانگر توجه، تلاش و علاقه به حل مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم برای خدمتگزاری به مردم آستین همت را بالا زده‌اند که امیدواریم از امروز به بعد معیشت مردم بهبود و از گرسنگی و این وضعیت نامناسب اقتصادی نجات پیدا کنند.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: امیدواریم وعده‌های مسئولان برای حل مشکلات مردم از قالب شعار خارج و جامعه عمل پیدا کند، کمااینکه رویکرد پیش‌گرفته دولت سیزدهم پاسخ مثبتی به این مهم است.

وی با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس ایمان، اخلاص اخلاق‌مداری، صبوریت، وحدت،اتحاد، انسجام و ولایتمداری ملت و همراهی با نظام به پیروزی جنگ هشت ساله منجر شد، عنوان کرد: مسئولان برای حل مشکلات مردم و کشور از پشت میزنشینی به میدان بیایند.

امام جمعه سنندج در بخشی پایانی خطبه‌های خود به عظمت پیامبر گرامی اسلام(ص) و قرآن اشاره و بر ضرورت پیروی از دستورات این کتاب آسمانی و دین اسلام برای سعادت، ارشاد و راهنمایی جامعه بشریت تاکید کرد و یادآور شد: امیدوارم خداوند متعال امنیت و آسایش کنونی را برای مسلمان حفظ و همه ما از اختلاف و تفرقه دوری کنیم./1400/د101/

ارسال نظرات