۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۹۱۱۱۳
امام‌جمعه یزد:

راه شکست توطئه‌های استکبار در گرو بیان حقایق و برکات عظیم ملت و کشور است

راه شکست توطئه‌های استکبار در گرو بیان حقایق و برکات عظیم ملت و کشور است
یزد ـ آیت‌الله ناصری گفت: راه شکست توطئه‌های روانی و فرهنگی استکبارجهانی در گرو بیان حقایق و برکات عظیم ملت و کشور در سال‌های گذشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: همه مردم و مسئولان توصیه‌های معظم‌له را سرلوحه فعالیت قرار دهند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب‌اسلامی و نظام، برکات فراوانی نصیب مردم و کشور در ۴۲ سال گذشته شده ادامه داد: باید این دستاوردها برای مردم و خارج از کشور تبیین شود.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: تبیین اقدامات دولت‌ها و نظام اسلامی به رغم توطئه‌های دشمنان و جنگ اقتصادی و تبلیغاتی آنها یک رسالت و وظیفه مهم محسوب می‌شود.

ناصری با اشاره به اینکه در این خصوص هنوز کارهای مهمی است که باید صورت گیرد گفت: جوانان مومن و انقلابی نقش راهبردی در تحقق اهداف و روشنگری جامعه دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد اظهار کرد: راه شکست توطئه‌های روانی و فرهنگی استکبارجهانی در گرو بیان حقایق و برکات عظیم ملت و کشور در سال‌های گذشته است .

ناصری به انتخاب استاندار جدید یزد اشاره کرد و گفت: همه مردم و مسئولان با همدلی و همکاری برای توسعه همه جانبه و کمک به استاندار اقدام لازم داشته باشند؛ تولید، اشتغال و توجه به توسعه همه جانبه و عدالت محورانه باید سرلوحه کار و فعالیت استاندار و همه مدیران در پست‌های مختلف اجرایی قرار گیرد.

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه باید از نیروهای مومن، انقلابی و دلسوز استفاده شود بیان کرد: اگر افرادی هستند که توانایی تحقق اهداف و برنامه‌ها را دارند باید از وجود آنها استفاده کرد.

ناصری تصریح کرد: مدیران برای رسیدن به اهداف متعالی و خدمت به مردم و کشور باید همواره از حواشی به جد پرهیز کنند و با نیت خالص، خدا را مدنظر قرار دهند./1400/د101/

ارسال نظرات