۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۹۱۲۲۶

ده مهرماه، سی امین سالروز تأسیس مرکز خدمات

ده مهرماه، سی امین سالروز تأسیس مرکز خدمات
دهم مهر ماه، سی امین سالروز تاسیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به دستور رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دهم مهر ماه، سی امین سالروز تاسیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به دستور رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی است.

مرکز خدمات حوزه علمیه یکی از تاثیرگذارترین مراکز حوزوی در زندگی طلاب می باشد، این مرکز در طی سال های تاسیس خود تا به امروز خدمات مختلفی از جمله، صندوق قرض الحسنه، وام خرید تجهیزات، راه اندازی فروشگاه ویژه طلاب، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی را برای طلاب مهیا کرده است، مزیّت بیمه تامین اجتماعی بازنشستگی طلاب در آینده و  بیمه تکمیلی کاهش بخشی از هزینه های درمان است.

یکی دیگر از فعالیت های برجسته مرکز خدمات ساخت و فراهم کردن مراکز زیارتی، تفریحی در برخی از شهر های ایران خصوصاً شهر مقدس مشهد بوده است که به حق هتل ولایت در زمینه رسیدگی به خانواده طلاب ممتاز ترین حرکت این مرکز به نظر می آید، هرچند این همت مسئولین امر را می طلبد تعداد دفعات مراجعه طلاب را با تمهیدات بهتر آسان و سهل الوصول تر کنند.

امید است در آینده نزدیک شاهد باشیم مرکزخدمات حوزه علمیه در جهت خانه دار شدن طلاب نیز قدم های استوارتر و تاثیرگذارتری را بردارد.

خبرگزاری رسا این روز را به حوزه‌های علمیه، طلاب و روحانیون محترم و کارکنان معزز مراکز خدمات سراسر کشور تبریک عرض نموده و امیدواریم در ظل عنایات و الطاف الهی، توفیقی دو چندان در خدمت رسانی به سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف حاصل شود.

ارسال نظرات