۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۶۹۱۲۵۱

دیدار رییس رسانه ملی با آیت‌الله موسوی جزایری

دیدار رییس رسانه ملی با آیت‌الله موسوی جزایری
خوزستان – رئیس صداوسیما، در جریان سفر به خوزستان با آیت الله موسوی جزایری، ریاست حوزه علمیه خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، در اولین سفر کاری خود به استان خوزستان، با آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله موسوی جزایری، ضمن تقدیر از زحمات دکتر علی عسکری و تبریک انتصاب دکتر پیمان جبلی به ریاست سازمان صداوسیمای کشور، اظهارداشت: کارهای خوبی در صداوسیما انجام شده که کافی نیست؛ ازاین‌رو نیازمند توسعه و متنوع کردن برنامه‌ها هستیم که امید می‌رود در دوران ریاست شما این مهم صورت گیرد.

وی در ادامه به مسائل اقتصادی به‌عنوان بزرگ‌ترین دغدغه و ضعف کشور اشاره کرد و گفت: عمل صالح در هرزمانی مطابق با نیاز روز است که در حال حاضر نیاز روز و بزرگ‌ترین دغدغه و ضعف جمهوری اسلامی مسائل اقتصادی و پایین بودن ارزش پول ملی است؛ لذا از شما به‌عنوان رئیس صداوسیما انتظار دارم تا بررسی کنید که صداوسیما چه‌کارهایی می‌تواند در این زمینه انجام دهد؟.

در ادامه پیمان جبلی، رئیس رسانه‌ ملی، ضمن تقدیر از زحمات آیت‌الله موسوی جزایری در استان خوزستان، اظهارداشت: بعضی از مشکلات اقتصادی به مسئله تحریم و قیمت ارز برمی‌گردد ولی بسیاری از مشکلات اقتصادی ارتباط مستقیمی با تحریم و قیمت ارز نداشته و به خاطر بی‌تدبیری‌های مدیریتی است که اگر این بی‌تدبیری‌ها تا حصول نتیجه پیگیری شود حتماً آن مشکلات حل می‌شوند.

وی گفت: برنامه‌ی ما در این دوره این خواهد بود که ما مسائلی که عمدتاً حاصل سوء مدیریت، عدم پیگیری و تعارض دستگاه‌های مختلف با یکدیگر است را به‌صورت جدی و هدفمند دنبال کنیم و آن‌قدر پیگیری‌ها را ادامه دهیم تا به نتیجه‌ی مطلوب برسیم و مسائل حل شود./پ210/

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات