۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۹۱۲۷۲
با حکم آیت الله رئیسی؛

نماینده رییس جمهور در هیات امنای دانشگاه اهل بیت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شدند

نماینده رییس جمهور در هیات امنای دانشگاه اهل بیت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شدند
با حکم آیت الله رئیسی نماینده رییس جمهور در هیات امنای دانشگاه اهل بیت(ع) و همچنین رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شدند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با حکم رییس جمهور حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری نماینده رئیس جمهور در هیات امنای دانشگاه بین المللی اهل بیت و  علی سلاجقه به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری نماینده رئیس جمهور در هیات امنای دانشگاه بین المللی اهل بیت شد

ربیس جمهور با صدورحکمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین مختاری را به عنوان "نماینده رئیس جمهور در هیات امنای دانشگاه بین المللی اهل بیت علیهم السلام " منصوب کرد.

متن حکم آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر محمدحسین مختاری

در اجرای بند(۲) ماده (۸) اساسنامه دانشگاه بین‌المللی اهل بیت علیهم السلام مصوب ۱۳۹۳,۱.۱۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند علمی پژوهشی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «نماینده رئیس جمهور در هیأت امنای دانشگاه بین‌المللی اهل بیت علیهم‌السلام» منصوب می‌شوید.

توفیقات روزافزون آن جناب و سایر اعضای محترم در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی؛ رییس جمهوری اسلامی ایران

با حکم آیت الله رئیسی؛

علی سلاجقه به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد

رییس جمهور با صدور حکمی دکتر علی سلاجقه را به سمت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست" منصوب کرد.

متن حکم آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی سلاجقه

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیأت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

تفصیل مأموریت‌ها و انتظارات از آن معاونت به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی؛ رییس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظرات