۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۹۱۲۸۷
آیت الله نجفی:

تغییر مثبت در شخصیت سند مقبولیت زیارت امام حسین است

تغییر مثبت در شخصیت سند مقبولیت زیارت امام حسین است
آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق در دیدار شیعیان مقیم آمریکا، انگلیس و پاکستان، تغییر مثبت در شخصیت را سند مقبولیت زیارت امام حسین علیه السلام دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق در دیدار شیعیان مقیم آمریکا، انگلیس و پاکستان که در دفتر مرکزی شهر نجف اشرف عراق صورت گرفت، آنان را به مراعات منشور اخلاقی و تقوای الهی دعوت کرد و گفت: تغییر مثبت در شخصیت، سند مقبولیت زیارت امام حسین علیه السلام است.

وی به روش صحیح و درست توبه از گناهان اشاره کرد و اظهار داشت: ندامت و اقرار بر عملکرد اشتباه خود پیش خداوند متعال و طلب آمرزش، نیز گریه و زاری بخاطر گناهان انجام شده عامل بخشش انسان ها در محضر خداوند متعال است.

آیت الله بشیر نجفی افزود: اگر بر کسی ظلمی صورت گرفته و حقی از او ضایع شده باید از او نیز طلب بخشش و حلالیت صورت گیرد و سپس در بارگاه خداوند متعال توبه شود.

وی در ادامه سخنان خود تغییر مثبت در شخصیت آدم ها را سند مقبولیت زیارت امام حسین علیه السلام دانست.

در آخر این دیدار شیعیان مقیم آمریکا، انگلیس و مناطق و شهرهای مختلف پاکستان از مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله حافظ بشیر حسین نجفی بخاطر پذیرفتن آنان و توصیه اخلاقی ایشان از صمیم قلب تقدیر و تشکر کردند./988/

تغییر مثبت در شخصیت سند قبولیت زیارت امام حسین است

ارسال نظرات