۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۹۱۳۱۳
نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد؛

خداوند به خانواده شهدا لطف دارد / خانواده شهدا با خدا معامله بزرگی کرده اند

خداوند به خانواده شهدا لطف دارد / خانواده شهدا با خدا معامله بزرگی کرده اند
هرمزگان ـ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت:خانواده شهدا با خدا معامله بزرگی کرده اند و احساس نکنند جای شهید خالی می باشد زیرا خداوند همیشه به خانواده شهدا لطف دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت، گفت: مردم عزیز ما قدردان شهدا هستند و مراسم تشییع این شهید نشان داد که امروز خط تبلیغاتی دشمنان هیچگاه موفق نشده جامعه اسلامی ما و مسیر مردم را از مسیر جهاد، شجاعت و مقاومت دور کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس افزود: این شهید بزرگوار که در جوانی به شهادت رسید و جان عزیز خود را فدای امنیت جامعه کرد آخرین شهیدی نخواهد بود که از خیل شهیدان در مسیر قافله شهادت گام گذاشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خطاب به خانواده شهید عنوان کرد: شما با خداوند معامله بزرگی کرده اید و احساس نکنید جای شهید خالی می باشد و خداوند همیشه به خانواده شهدا لطف دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان و شهرستان رودان به شهادت این شهید بزرگوار مفتخر بوده است، افزود: وجود این شهید در زمان حیات باعث خیر و برکت بوده است و شهادت این بزرگوار نیز بانی خیر خواهد بود و شامل لطف الهی خواهید شد./1400/د101/

ارسال نظرات