۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۹۱۳۹۰
وزیر کشور:

تسهیل فضای کسب و کار برای جذب سرمایه گذار ضروری است

تسهیل فضای کسب و کار برای جذب سرمایه گذار ضروری است
لرستان- وحیدی جذب سرمایه گذار برای رونق کسب و کارها را مهم خواند و گفت: در این راستا باید فضای کسب و کار روان تر و تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، احمد وحیدی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به طرح‌های نیمه تمام و راکد در لرستان اشاره کرد و گفت:  برخی از این طرح ها به تملک بانک‌ها درآمده اند و سرعت بیشتری آزاد و تکمیل شوند.

وزیر کشور به اهمیت این طرح ها برای لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: برای حضور و فعالیت سرمایه گذار جدید هیچ زمان اضافه ای نباید تحمیل شود و فضای کسب و کار باید روان تر و تسهیل شود تا بتوان سرمایه گذار جذب کرد.

وی به وجود ظرفیت های لرستان در حوزه گردشگری عنوان داشت: این زیرساخت ها باید تقویت و به خوبی معرفی شوند.

وحیدی یادآور شد: استان لرستان ظرفیت‌های مهمی در حوزه دامپروری، کشاورزی و گیاهان دارویی دارد و می‌تواند بخش زیادی از گوشت مورد نیاز کشور و نیازهای حوزه کشاورزی را تأمین کند.

زلزله امروز خسارتی در پی نداشته است

وزیر کشور در ادامه اظهارداشت: زلزله امروز در مرز بین استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان خسارات جدی به بار نیاورده است.

وی افزود: زلزله در خارج از منطقه مسکونی اتفاق افتاده و بیشتر عشایر در این منطقه بوده‌اند و خوشبختانه تلفاتی نداشته و مشکلات مهمی رخ نداده است.

وحیدی با اشاره به استقرار اکیپ‌ها از لحظات اولیه زلزله هم در منطقه چهار محال و بختیاری و هم در خوزستان، عنوان کرد: این اکیپ ها همواره در حال گشت هستند تا اطمینان کامل حاصل شود که مشکلی پیش نیامده است./9451/ت۳۱۰/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات