۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۹۱۵۶۶

بازدهی ارزهای دیجیتال در این هفته

بازدهی ارزهای دیجیتال در این هفته
در یک هفته گذشته و با اوج‌گیری بیت‌کوین و بازار رمزارزها، چهار آلت‌کوین بازدهی بالای ۱۰۰ درصدی را به ثبت رساندند. یکی از کوین‌هایی که در این هفته رشدی شارپی را به ثبت رساند، شیبا، رقیب دوج‌کوین بود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تجارت‌نیوز، در یک هفته گذشته و با اوج‌گیری بیت‌کوین و بازار رمزارزها، چهار آلت‌کوین بازدهی بالای ۱۰۰ درصدی را به ثبت رساندند. یکی از کوین‌هایی که در این هفته رشدی شارپی را به ثبت رساند، شیبا، رقیب دوج‌کوین بود.

این میم‌کوین در هفت روز گذشته از کف ۰٫۰۰۰۰۰۶ دلاری به قیمت ۰٫۰۰۰۰۲ دلاری رسیده است. یعنی بیش از ۲۳۳ درصد بازدهی در کمتر از هفت روز! با وجود این رشد چشمگیر، SHIB هنوز نتوانسته به سقف تاریخی ۰٫۰۰۰۰۳۷ دلاری خود برسد. رشد شیبا در یک روز گذشته بیش از ۶۰ درصد بود و حالا ارزش بازار آن به ۱۱ میلیارد دلار رسیده است. شیبا امروز به جایگاه ۱۸ از نظر ارزش بازار رسیده است.

یکی دیگر از آلت‌کوین‌هایی که این هفته عملکرد خوبی داشته توکن اسپل (SPELL) بوده است. این توکن دارایی کاربردی پروتکل مالی غیرمتمرکز آبراکادابراست.

این رمزارز از کف هفت روزه ۰٫۰۰۳۲ دلاری خود به سقف ۰٫۰۰۸۹ دلاری رسید که بالاترین سطح تاریخی این رمزارز به حساب می‌آید. با احتساب این رشد، بازدهی اسپل در یک هفته بیش از ۱۷۸ درصد بود. اسپل در حال حاضر در محدوده ۰٫۰۰۸۶ دلاری معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته ۱۲ درصد گران‌تر شده است.

دیگر رمزارزی که در یک هفته اخیر بازدهی بالای ۱۰۰ درصدی داشته، ارز دیجیتال سکرت (SCRT) است. این ارز دیجیتال در واقع دارایی پلتفرم هوشمند شبکه سکرت است. امار کوین‌گیکو نشان می‌دهده که سکرت در یک هفته بیش از ۱۲۵ درصد رشد داشته و قیمتش از ۱٫۸۱ دلار به ۴٫۱۱ دلار رسیده است. در حال حاضر این ارز دیجیتال در کانال ۳ دلاری معامله می‌شود و بازدهی روزانه‌اش منفی ۲۰ درصد است.

چهارمین آلت‌کوینی که در یک هفته قیمتش دو برابر شد، OMG بود. این راهکار مقیاس‌دهی ۲ لایه اتریوم توانسته در کمتر از یک هفته قیمتش را از ۸٫۹۷ دلار به ۱۷٫۸۸ دلار برسد. اگر چه OMG در این هفته قیمتش دو برابر شده است، اما هنوز با سقف ۲۵٫۶۲ دلاری ژانویه ۲۰۱۸ فاصله زیادی دارد. در حال حاضر این رمزارز با قیمت ۱۴  دلار در حال معامله است.

ارسال نظرات