۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۶۹۱۶۲۱

استفاده از بسترهای فضای مجازی جهت تبلیغ دین را امری ضروری است

استفاده از بسترهای فضای مجازی جهت تبلیغ دین را امری ضروری است
حجت الاسلام معنوی گفت: اولویت موسسه و دفتر در وهله اول اعزام مبلغ نیست بلکه تقویت بنیه علمی و عملی روحانیت بومی شهرستان می‌باشد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام معنوی نماینده دفتر آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه بازدیدهای خود از برخی شهرستان های هدف جهت امور فرهنگی و تبلیغی بازدیدی از شهر میناب و بندر خمیر به عمل آوردند.

نماینده دفتر آیت الله صافی در ادامه سفر یک هفته ای خود به این منطقه دیداری با طلاب، مبلغین و روانیون مستقر این منطقه داشتند.

در ابتداء این دیدار مسئول سازمان تبلیغات اسلامی از وضعیت استقرار روحانیون و روند برنامه های دینی گزارش کوتاهی ارائه داد و در ادامه امام جمعه محترم ضمن قدر دانی از توجهات ویژه آیت الله صافی گلپایگانی به وضعیت فرهنگی شهرستان، حضور نماینده معظم له در میناب را مایه خرسندی دانسته و اظهار داشت این سفر برکات و ثمرات زیادی را برای شهرستان در بر خواهد داشت.

نماینده معظم له نیز ضمن تشکر از خدمات همه مسئولین، اشاره کردند که با توجه به جهش معضلات فرهنگی و رشد فزاینده آسیب های اجتماعی، تلاش مضاعف، فرا گیری علوم و تخصص های مورد نیاز روحانیون و استفاده از بستر های فضای مجازی جهت تبلیغ دین را امری ضروری است.

استفاده از بستر های فضای مجازی جهت تبلیغ دین را امری ضروری است

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه روحانیت محور مراجعات عموم مردم می‌باشد لذا دشمن بر آن شده با تخریب چهره روحانیت از تأثیر گذاری آن کم کند که نباید گذاشت این اعتماد عمومی و این سرمایه معنوی از دست برود .
حجت الاسلام معنوی بیان اینکه میناب خط مقدم جبهه فرهنگی است، تأکید کرد: اولویت موسسه دارالزهرا سلام الله علیها که تحت اشراف معظم له می‌باشد، در وهله اول اعزام مبلغ نیست بلکه تقویت بنیه علمی و عملی روحانیت بومی شهرستان می‌باشد.

نماینده دفتر آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه سفر خود با هدف بررسی وضعیت فرهنگی استان هرمزگان سفری به شهرستان بندر خمیر داشتند که در باحضور در محل دفتر امام جمعه این شهر جلسات مختلفی را با رییس ادارات، روحانیون و مسئولین هیئات مذهبی برگزار کرده و در جریان فعالیت های فرهنگی شهرستان قرار گرفتند و برنامه های حمایتی از سوی معظم له جهت تقویت مسایل فرهنگی ارایه گردید.

ارسال نظرات