۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۹۱۶۷۷

وضعیت تردد در راه های شمالی کشور

وضعیت تردد در راه های شمالی کشور
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان هستیم.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس در محدوده های هزار چم و سیاه بیشه به صورت مقطعی نیمه سنگین است. ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده تونل شماره یک، آزادراه کرج-قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری و مهرشهر و محور تهران-فشم در محدوده رودک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی گفت: به هموطنانی که که به سفر رفته اند توصیه می کنیم که با توجه به ظرفیت محدود جاده ها بازگشت خود را موکول به روز جمعه نکنند و نسبت به مدیریت و برنامه ریزی برگشت تا قبل از روز جمعه و همچنین در روزهای هفته آتی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به ترافیک سنگین در جادهای شمالی کشور در این شرایط توصیه به پرهیز از سفر است، گفت: جاده چالوس به دلیل پایین بودن ظرفیت تردد در این شرایط مناسب برای سفر و انتخاب مسیر تردد نیست. در این شرایط بهتر است از سایر محورهای جایگزین مانند هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت که ظرفیت بالاتری دارند استفاده شود.

شیرانی در پایان نیز تاکید کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به و از شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ممنوع است.

ارسال نظرات