۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۶۹۱۸۳۸

انهدام ۸ موشک در حملات هوایی جمعه شب رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی‌فور»

انهدام ۸ موشک در حملات هوایی جمعه شب رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی‌فور»
مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» از انهدام ۸ فروند موشک شلیک‌شده در حملات هوایی جمعه شب رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی‌فور» در استان حمص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» که زیر نظر وزارت دفاع روسیه قرار دارد، اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه توانست هشت فروند موشک شلیک‌شده رژیم صهیونیستی به سمت فرودگاه «تی‌فور» در استان حمص را سرنگون کند.

«وادیم کولت» نایب رئیس مرکز روسی «حمیمیم» اظهار داشت که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با به پرواز درآوردن 6 فروند جنگنده (اف-16) بر فراز منطقه مرزی التنف در مرز عراق و سوریه، 12 موشک به سمت فرودگاه نظامی «تی‌فور» در حمص شلیک کرد.

به گزارش روسیا الیوم، نایب رئیس مرکز روسی «حمیمیم» گفت که از 12 موشک شلیک شده در حمله هوایی جمعه شب اسرائیل به حومه حمص، 8 موشک توسط پدافند هوایی ارتش سوریه هدف قرار گرفت.

وی تأکید کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه این 8 فروند موشک شلیک شده اسرائیل را با سامانه‌ دفاعی موشکی «پانتسیر اس» (ساخت روسیه) منهدم کرد.

وادیم کولت اعلام کرد که این حمله هوایی اسرائیل، شش نفر از سربازان ارتش سوریه زخمی شده و خسارت مادی کمی هم به فرودگاه نظامی مذکور وارد آمد.

انتهای پیام

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
چقدر این رژیم صهیونیستی پلید و خبیث است
0
0
شهیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
اسرائیل باید از بین برود
0
0