۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۹۱۹۱۲
امام جمعه ثلاث باباجانی:

حادثه مسجد قندوز افغانستان نماد بارز دموکراسی دروغین غربی بود

حادثه مسجد قندوز افغانستان نماد بارز دموکراسی دروغین غربی بود
کرمانشاه ـ ماموستا شیخی گفت: حادثه تروریستی در مسجد قندوز افغانستان توسط گروهک تروریستی داعش نمونه عینی و بارز دموکراسی دروغین غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی عصر امروز در دیدار جمعی از طلاب مدارس دینی اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: تروریست هر روز با جنایتی جدید و ضدانسانی چهره خود را دوباره نمایان می کند و به تازگی هم تمام جهانیان چهره پلید تروریسم جهانی را در جنایت اخیر در مسجد قندوز افغانستان نظاره گر بودند.

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: این جنایت همانا در راستای ایجاد دوستگی در جهان اسلام است، آمران و عاملان این جنایت هرگز دوست ندارند جهان اسلام ثبات و آرامش را تجربه و لمس کند، بنابراین با این اعمال ضدبشری خود به دنبال عملی کردن دستورات اربابان غربی ـ عربی خویش هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل گروهک تروریستی داعش توسط کشورهای مستکبر، ایجاد اسلام هراسی است، افزود: شهادت بیش از یکصد نمازگزار و زخمی شدن بیش از 250 نفر دیگر در مسجد قندوز افغانستان این مهم را به هر انسانی می فهماند که مستکبریان از وحدت در جهان اسلام هراسی بزرگ در دل دارند، لذا با تسلیح دواعش و دیگر گروهک های تروریستی به دنبال تغییر چهره اسلام هستند.

ماموستا شیخی تاکید کرد: این عملیات های کور تروریستی داعش چندسالی است که در منطقه خاورمیانه و حتی در دیگر کشورهای جهان مشاهده می شود که بی شک پشت این جنایت ها برنامه های پلیدی برای ایجاد فتنه در بین مسلمین نهفته است.

امام جمعه ثلاث باباجانی بیان کرد: در این میان باید از مدعیان دموکراسی و حقوق بشر که در قبال جنایت مسجد قندوز افغانستان سکوت کرده اند، پرسید که دموکراسی و مردم سالاری که همواره از بلندگوهای تبلیغاتی آنان گوش بشریت را کر کرده است، چرا در این باره اینگونه خاموش شده اند./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات