۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۶۹۱۹۱۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امنیت اصولی ترین نیاز بشر و زمینه ساز پیشرفت در هر عرصه ای است

امنیت اصولی ترین نیاز بشر و زمینه ساز پیشرفت در هر عرصه ای است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی امنیت را اصولی ترین نیاز بشر و زمینه ساز پیشرفت عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی به دنبال حفظ و برقراری امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز  در دیدار با جمعی از پرسنل نیروی انتظامی لرستان با تبریک هفته ناجا گفت: تنوع و فعالیت‌های نیروی انتظامی منحصر به‌فرد است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در دیگر نیروهای مسلح تنوع وظایف به اندازه نیروی انتظامی وجود ندارد، افزود: نیروی انتظامی هم در بیابان هم در خیابان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی جان را در دست گرفتن برای رسیدن به امنیت پایدار است، تصریح کرد: امنیت نعمت درجه یک کشور و اصولی‌ترین نیاز بشر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید داشت: هم افزایی دستگاه های مختلف با نیروی انتظامی برای عمق بخشی امنیت در سطح استان و سطح ملی ضروری است.

وی امنیت را زمینه ساز پیشرفت در هر عرصه ای عنوان کرد و گفت: هیچ ملتی به عزت و شرافت و افتخار نمی‌رسد مگر نیروی نظامی مقتدر داشته باشد تا امنیت پایدار آن را تأمین کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه تصریح کرد: نروی انتظامی باید با مردم با مهربانی و با هنجارشکنان با اقتدار عمل کند.

وی با بیان اینکه اقتدار به معنای خشونت نیست، بلکه به‌معنای برخورد قاطع است، عنوان داشت: برخورد قاطع با مفسدان، هنجارشکنان و افراد شرور و قاچاقچیان لازمه حفظ و برقراری امنیت است.

نیروی انتظامی زینت حکومت و عزت دین است

نماینده ولی فقیه در لرستان نیروهای نظامی و انتظامی را قلعه مردم خواند و گفت: نیروی انتظامی زینت حکومت و عزت دین بوده و سرافرازی ملت ما به سبب نیروهای مسلح است./9451/پ۲۱۰/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات