۰۶ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۹۱۹۲
در زمانی کمتر از یک ماه؛

کتاب مقتل ثارالله به چاپ سوم رسید

خبرگزاری رسا ـ‌ کتاب مقتل ثارالله اثر مرحوم آیت‌‌الله عندلیب همدانی در زمانی کمتر از یک ماه به چاپ سوم رسید.
کتاب مقتل ثارالله به چاپ سوم رسید

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات مرکز مطالعات راهبردی خیمه، کتاب «ثارالله»، نوشته مرحوم آیت‌الله حسین عندلیب همدانی که توسط انتشارات مرکز مطالعات راهبردی خیمه برای دومین بار تجدید چاپ شده بود، در زمانی کمتر از یک ماه به چاپ سوم رسید.

استقبال شایانی از سوی سازمان‌های تبلیغات سراسر کشور، ائمه جماعات، وعاظ و مداحان سراسر کشور از این کتاب صورت پذیرفته است.

«ثارالله» کتابی در نوع خود بی‌نظیر، متقن، معتبر و در عین حال ساده و روان است که تاریخ و زندگی مولی‌الکونین حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) به همراه نکاتی از مقتل اصحاب باوفایش را روایت می‌کند.

استناد مؤلف بر آیات، احادیث و متون دینی و روایی معتبر، کتاب را بیش و پیش از آن که فقط کتابی تاریخی و روایی معرفی کند، مدّ نظر مجامع علمی و اندیشمندان و صاحب‌نظران قرار داده است.

نقل نکته‌های دقیق علمی در باب حدیث، تفسیر، فقه و کلام، مقتل‌شناسی، مکان‌شناسی و جغرافیای کربلا و عاشورا، وقایع‌نگاری و برداشت‌های تحقیقی عالمانه و به دور از دریافت‌ها و نظرات شخصی، کتاب را تا حد اثری قابل تحسین و تدریس در کرسی حوزه و دانشگاه بالا برده است.

نگارنده کتاب مرحوم آیت‌الله حسین عندلیب همدانی متوفای(۱۴۲۰ه.ق) از علمای شهر همدان و از شاگردان خاص آخوند ملاعلی معصومی همدانی بوده است.

از ویژگی چاپ سوم، ویرایش محتوایی و تصحیح متون عربی را می توان برشمرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۰۲۱-۸۸۹۳۴۹۷۱ و 0251-7751423-4 تماس بگیرید./د102



ارسال نظرات