۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۹۲۲۶۶
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

شهیدان محراب ستارگان آسمان ائمه جمعه هستند

شهیدان محراب ستارگان آسمان ائمه جمعه هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: شهیدان محراب ستارگان آسمان امامان جمعه محسوب می شوند زیرا نقش ائمه جمعه در تعالی جامعه بسیار پررنگ و است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در وبینار نمایندگان ولی فقیه دراستان های کشور که در بیت نماینده ولی فقیه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان محراب به معنای واقعی کلمه ستارگان آسمان امامت جمعه محسوب می شوند زیرا همواره نقش ائمه جمعه در تعالی بخشیدن به جامعه اسلامی بسیار پررنگ و تاثیرگذار است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: شهید محراب؛ آیت الله اشرفی اصفهانی با وجود کهولت سن لباس رزم برتن کردند و با حضور در جبهه های جنگ روحیه ای تازه در میان بسیجیان و رزمندگان اسلام ایجاد کردند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ویژه استان کرمانشاه در کشور، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چه زیبا و به جا درباره کرمانشاه فرمودند «کرمانشاه سینه ستبر ایران زمین است و کرمانشاه مهد مردانگی و دلاوری و ایثار همانگونه که در دوران دفاع مقدس نشان داده است، می‌باشد».

در ادامه این وبینار، آیت الله مصطفی علما نیز در سخنانی بیان کرد: جایگاه و نقش امامان جمعه و جماعت در پالایش جامعه و ارتقا سطح تقوا غیرقابل انکار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در میان ائمه جمعه جایگاه شهیدان محراب برای نسل های جوان و نوجوان می توانند بهترین الگو برای گرایش بیشتر به دین باشند، بنابراین نباید اجازه دهیم که زنگار روزگار نام و یاد این عزیزان را از خاطر ما بزداید./1400/پ210/

ارسال نظرات