۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۹۲۳۸۰
امام جمعه ساری:

برجام از بارزترین مصادیق مکر دشمنان است

برجام از بارزترین مصادیق مکر دشمنان است
مازندران - امام جمعه ساری، یکی از بازرترین مصادیق مکر دشمنان را مسأله برجام معرفی کرد و گفت: در برجام قرار بود تحریم ها لغو شود اما به جای کلمه لغو کلمه تعلیق را آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با بیان این که افتخار می کنیم که کشور پیرو امام زمان(عج) است، گفت: باید همواره به یاد آن امام غائب باشیم و مسؤولان نیز باید مملکت امام زمان(ع) را خوب بسازند و به مردم آن رسیدگی کنند.

وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از این مجموعه به عنوان خدمت گزارانی صادق یاد کرد و افزود: نیروی انتظامی مهم ترین نیاز یک جامعه یعنی امنیت را تأمین می کند.

امام جمعه ساری با بیان این که نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت برای مردم حضور دارند، گفت: به طور حتم تعامل و همکاری دو سویه مردم و نیروی انتظامی موجب تقویت بعد امنیت در جامعه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به روز جهانی ریشه کنی فقر اشاره کرد و افزود: جامعه وظیفه دارد فقر را ریشه کن و معیشت لازم را برای خانواده ها فراهم کند و تنها کمک های مقطعی علاج کار نیست بلکه باید به اصل خودکفایی خانواده ها توجه شود.

وی همچنین به سالگرد سفر مقام معظم رهبری به مازندران اشاره و بر ضرورت بازخوانی اهداف و مصوبات آن سفر تاریخی و مهم تأکید کرد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره در پیش بودن هفته وحدت، قرآن و پیامبر گرامی اسلام را دو محور اصلی وحدت در جامعه اسلامی معرفی کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام مهم ترین نقطه ایجاد وحدت میان مسلمانان است که باید در پرتو این حب الله همه به وحدت برسیم و آن را حفظ و تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن انفجار تروریستی مسجدی در افغانستان که منجر به شهید شدن صد نفر و مجروح و زخمی شدن بیش از 200 نفر انجامید، افزود: همواره باید مراقب مکر دشمن باشیم، آنها همواره به دنبال ضربه زدن به وحدت و انسجام امت اسلامی هستند.

وی، یکی از بازرترین مصادیق مکر دشمنان را مسأله برجام معرفی کرد و گفت: در برجام قرار بود تحریم ها لغو شود اما متأسفانه به جای کلمه لغو کلمه تعلیق را آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در پایان گفت: باید برای دور کردن و بیرون راندن شیطان از اطراف خود هموار جمله مرگ بر آمریکا بر زبان ما ساری و جاری باشد./950/پ۲۰۱/

ارسال نظرات