۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۹۲۴۷۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

منتظران واقعی با پیروی از فرامین معصومین در مبارزه با استکبار موفق عمل کنند

منتظران واقعی با پیروی از فرامین معصومین در مبارزه با استکبار موفق عمل کنند
اردبیل ـ حجت الاسلام جعفرزاده گفت: منتظران واقعی با پیروی ازفرامین معصومین علیه السلام و با درک درست از بازگشت عدالت راستین می‌توانند در  مبارزه با استکبار موفق عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده ضمن تبریک نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: بر اساس تعالیم اسلامی یکی از وظایف مهم هر مسلمان، انتظار ظهور حضرت قائم(عج) است.

وی گفت: انتظار تحقق وعده الهی بر حاکمیت صالحان و تشکیل دولت اهل بیت رسول خدا(ص) در جوامع اسلامی جریان داشته و مسلمانان برای رسیدن به آرمان واقعی همواره در تلاشند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده تصریح کرد: منتظران واقعی با پیروی از فرامین معصومین علیه السلام و با درک درست از بازگشت عدالت راستین می‌توانند در رفع مشکلات و مبارزه با استکبار موفق عمل کنند.

ولایت حضرت ولیعصر(عج) را رکن دین اسلام و چراغ راه مسلمین عنوان کرد و افزود: ولایت امام زمان(عج) به عنوان سرپرستی و حاکمیت آن امام بزرگوار بر افراد جامعه است و این ولایت، رکن دین و راهنمای انسان مسلمان در همه ابعاد دین است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: برای منتظران زمان غیبت همین پاداش بس که نام آنها در زمره یاران امام عصر(عج)، و از جمله کسانی ثبت‏ شود که آن حضرت را به هنگام ظهور همراهی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به دوران غیبت امام عصر(عج) تصریح کرد: در هیچ دوره‌ای پیوند امام با مردم گسسته نشده است. امروز که در دوران غیبت کبرای آن حضرت قرار گرفته‌ایم و دوران نیابت عامه است، مقام معظم رهبری، به‌عنوان فقیهی وارسته، حکیم، دانای دین، آگاه به مسائل سیاسی، دوراندیش، بصیر، شجاع، متقی و دارای همه شرایط فقاهت و رهبری، در رأس جامعه اسلامی قرار گرفته و اطاعت از ایشان واجب و ضامن استحکام و دوام حکومت اسلامی است./د101/

ارسال نظرات