۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۹۲۴۸۸

دفتر همکاری ستاد امر به معروف و حوزه‌های علمیه تشکیل می شود

دفتر همکاری ستاد امر به معروف و حوزه‌های علمیه تشکیل می شود
قم ـ در نشست مشترک مدیر حوزه‌های علمیه و ریاست ستاد امر به معروف کشور مقرر شد دفتر همکاری ستاد امر به معروف و حوزه‌های علمیه تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدمحمدتقی حسینی، جانشین ستاد امر به معروف استان قم با اعلام این خبر گفت: در نشست مشترکی که بین مدیریت حوزه‌های علمیه و ستاد امر به معروف کشور برگزار گردید بنا شد دفتر همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه‌های علمیه در قم راه‌اندازی گردد.

در این جلسه که آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و معاونین دو نهاد حضور داشت بر اهمیت احیای دو واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن آن در سطح عموم جامعه تأکید شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی کردن تفاهم‌نامه فیمابین حوزه‌های علمیه و ستاد امر به معروف کشور با توافق طرفین مقرر گردید دفتری در قم تشکیل و پیگیری امور را عهده‌دار گردد.

حسینی جانشین ستاد استان با اشاره ضرورت آموزش اظهار داشتند: یکی دیگر از مصوبات این جلسه با توجه به اهمیت و ضرورت بحث آموزش امر به معروف و نهی از منکر درج سرفصل‌های آموزشی ویژه فریضتین در پایه‌های تحصیلی حوزه‌های علمیه بود.

وی در پایان تشکیل لشکر سایبری، گروه‌های جهادی مطالبه‌گر و حمایت جدی حوزه‌های علمیه و ستاد امر به کشور از آمران به معروف و ناهیان از منکر را از دیگر مصوبات جلسه برشمردند./د101/

ارسال نظرات