۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۹۲۴۹۵
رییس دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان خبر داد؛

راه اندازی شورای راهبردی دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان

راه اندازی شورای راهبردی دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان
اصفهان – حجت الاسلام شاه فضل از راه اندازی شورای راهبردی دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان خبرداد و گفت: برای اجرای برنامه‌های این شورا کمیته برنامه ریزی راهبردی تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علیرضا شاه فضل بعد از ظهر امروز در گردهمایی طلاب، روحانیون، ائمه جماعات مساجد و اساتید حوزه‌های علمیه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: بسیاری از برنامه‌های شهرستان از سوی این مرکز برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

وی افزود: با آغاز فعالیت‌های شورای راهبردی و راهبری منطقه کاشان در دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان سبب خواهد شد تا مسؤولان و مردم برای حل مشکلات از سردرگمی های رایج خارج شوند.

حجت الاسلام شاه فضل همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی، دوره‌های مهدویت و تفسیر در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: طلاب تحصیل کرده برای بالفعل درآوردن ظرفیت‌های بالقوه و عرضه دانش و اطلاعات خود به جامعه نیازمند حضور در چنین دوره‌های آموزشی هستند.

وی در ادامه از آمادگی شهرستان کاشان برای ارتقای مهارت‌های طلاب خبرداد و اظهار داشت: طلاب شهرستان برای ارتقای مهارت‌های خود طرح‌ها و برنامه و پیشنهاد‌های خود را به دفتر نماینده ولی فقیه درکاشان ارائه کنند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین گزارشی از برنامه‌های انجام شده این دفتر طی یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: حدود ۲۵۰ جلسه یا مسؤولان ادارات دولتی و رفع مشکلات، ۱۲۰ جلسه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، ۴۰ جلسه نشست با صاحبان صنایع، ۱۵۰ جلسه دیدار با روحانیون و مبلغان دینی، ۸۰ جلسه دیداربا نیرو‌های نظامی و انتظامی، ۹۰ جلسه دیداربا حوزه و دانشگاه، ۱۱۰ جلسه نشست در مساجد و هیئات مذهبی از جمله فعالیت‌های این دفتراست.

حجت الاسلام شاه فضل در ادامه از ارسال ۲ هزار و ۳۰۰ نامه‌های ارسالی از دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان برای رسیدگی به درخواست مردمی خبرداد و یادآور شد: طی این مدت یکهزار و ۵۰۰ نامه‌های از بخش‌های مختلف شهرستان به این دفتر ارسال شده است.

لازم به ذکر است، دراین همایش که از سوی نماینده ولی فقیه در کاشان و با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه، مرکز خدمات حوزه علمیه، مرکز امورمساجد و بسیج طلاب و روحانیون در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزارشد، تعدادی طلاب ملبس به لباس روحانیت شدند.

شایان ذکر است، در منطقه کاشان بیش از ۲ هزار طلبه و روحانی برادر و خواهر در ۱۸ مدرسه علمیه مشغول به فراگیری علوم دینی هستند./۱۳۰۷/پ210/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات