۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۹۲۴۹۹
آیت الله حسینی بوشهری:

اقدامات خوبی با آمدن دولت جدید رقم خورده است

اقدامات خوبی با آمدن دولت جدید رقم خورده است
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تمجید از عملکرد دولت جدید، گفت: با آمدن این دولت حرکت ‌های بسیار خوبی رقم خورده که دشمنان نیز در این عرصه حتی باور نمی‌کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله حسینی بوشهری امروز در دیدار وزیر بهداشت ضمن قدردانی از تلاش‌‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانید در عرصه سلامت مردم نقش موثر داشته باشید.

وی ادامه داد: اسلام در رابطه با مقوله سلامت ارزش و بهای بسیاری قائل است و همانطور که بر امر سلامت روح تاکید دارد، بر سلامت جسم افراد نیز تاکید بسیاری دارد.

رِییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین اظهار کرد: شرایطی در جهان به خاطر کرونا ایجاد شده که این امر خیلی از معادلات را بهم ریخته است؛ آموزش، پژوهش، کسب و کار مردم و سبک زندگی مردم تحت تاثیر قرارگرفته، که این مختص کل جهانیان است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان کشور، گفت: به سهم خودم از تلاش‌ های کادر درمان، پزشکان و پرستاران که خالصانه و مخلصانه در این راستا تلاش کردند، قدردانی می‌ کنم و از سوی دیگر به روح پرفتوح شهدای سلامت که جان خود را در این عرصه گذاشتند، درود می فرستم.

امام جمعه قم با اشاره به حضور نیروهای جهادی در مراکز درمانی، بیان کرد: شاهد بودیم که در رابطه با بیماری کرونا، افرادی حتی حاضر نبودند در کنار بیمار خود باشند، اما پزشکان و پرستاران و نیروهای جهادی با تمام وجود و بی ادعا وارد میدان شده و یک صحنه فراموش نشدنی را در تاریخ رقم زدند.

آیت الله حسینی بوشهری به حضور دولت جدید اشاره کرده و گفت: با آمدن این دولت حرکت ‌های بسیار خوبی رقم خورده که دشمنان نیز در این عرصه حتی باور نمی‌کردند.

وی افزود: امیدوارم شما و مجموعه کادر پزشکی بتوانید در این گام موفق باشید و روزی فرا برسد که تمام مراکز علمی فعال ‌تر شده و از سوی دیگر در راستای خدمات دهی به مردم گام بردارند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برگزاری مراسم‌ های معنوی و مذهبی وهمچنین دینی می تواند نقش موثری در نشاط معنوی جامعه داشته باشد، که امیدواریم در این زمینه نیز شاهد پویاتر شدن برنامه‌ ها و جلسات مذهبی و همچنین سلامت روحی و جسمی مردم باشیم.

ارسال نظرات