۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۶۹۲۵۲۵

بیانیه جنبش انصارالله یمن درپی حوادث اخیر افغانستان، لبنان و سوریه

بیانیه جنبش انصارالله یمن درپی حوادث اخیر افغانستان، لبنان و سوریه
جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که حملات اخیر علیه غیر نظامیان در لبنان، سوریه و افغانستان توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و عاملان آنان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به حوادث اخیر افغانستان، لبنان و سوریه واکنش نشان داد و جنایات علیه غیر نظامیان در این کشورها را محکوم کرد.

شبکه خبری المسیره ضمن نقل بیانیه انصارالله، گزارش داد، انصارالله حملات انتحاری اخیر در مساجد افغانستان را که به شهادت دستکم 62 نفر منجر شد، محکوم می‌کند.

انصارالله تأکید کرد که این جنایات قتل وحشیانه توسط عناصر تکفیری صورت می‌گیرد که ساخته دست آمریکاست و آنان را در افغانستان قرار داده است تا اهداف و برنامه‌های آن را محقق کنند.

این جنبش خاطر نشان کرد، مسئولان افغانستانی باید قاتلان را تحت تعقیب قرار دهند و قصاص کنند و حمایت لازم را از نمازگزاران به عمل آورند تا از انجام چنین حملاتی جلوگیری شود.

انصارالله با اشاره به جنایت اخیر در لبنان و کشته شدن شماری از غیر نظامیان در بیروت، تأکید کرد که هدف از این اقدام تروریستی، ضربه زدن به ثبات و صلح در لبنان و کشاندن این کشور به فتنه داخلی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در پس آن قرار دارند.

انصارالله ضمن محکوم کردن حملات صهیونیستی به منطقه تدمر در شرق سوریه، گفت که این حملات، صهیونیستی-آمریکایی است و سوریه حق دارد که به این حملات پاسخ دهد.

ارسال نظرات