۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۹۲۵۸۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسؤولان باید در گام دوم انقلاب به معنای واقعی «خدمتگزار» باشند

مسؤولان باید در گام دوم انقلاب به معنای واقعی «خدمتگزار» باشند
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر توجه به اجرای عدالت در عرصه خدمت به مردم، گفت: مسؤولان باید در گام دوم انقلاب به معنای واقعی «خدمتگزار» باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در نشست صمیمی مدیران روحانی ادارات استان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به سخنان امام راحل در زمینه اهمیت حضور روحانیت در جامعه گفت: امام راحل مقصد و هدف را برای ما ترسیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ما نیامده ایم که در مسائل اجرایی غرق بشویم بلکه آمده ایم مقصد واقعی جمهوری اسلامی را دنبال کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گاهی مواقع در طی سال های گذشته ما روحانیون در مسندی مشغول کار بوده ایم، تأکید کرد: نباید این مسند ها عادی انگاری شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به وجود مشکلات و عقب ماندگی هایی که در استان رخ داده است، گفت: با توجه به روی کار آمدن دولت سیزدهم حداقل کار ما این است که این ضعف ها و کم کاری ها را شناسایی کنیم و به گونه ای مدبرانه به دور از تعارض تدبیر کنیم.

وی اظهار داشت: در آموزه های قرآنی، حکومت علوی و نبوی مناسب حکومتی وسیله ای برای راحتی و کسب دنیا طلبی نیست به ویژه برای روحانیون، مناسب حکومتی زیر بار خدمتگذاری کردن است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در مناصب حکومتی مدیرشدن، رییس جمهورشدن و وزیر شدن برای این نیست که کسی چیزی به دست بیاورد و آینده خود و فرزندانش را تأمین کند، خاطرنشان کرد: در گام اول انقلاب برخی مسؤولان از خدمتگزاری واقعی فاصله گرفتند که در گام دوم مدبرانه باید جبران شود.

وی بر ضرورت خدمت به مردم و جامعه تأکید کرد و گفت: هر فردی که پست و مقامی را کسب می کند باید در جهت رشد ایمان و گسترش تقوا در بین سطوح و لایه های مختلف جامعه، اجرای عدالت، فراهم کردن زمینه لازم برای شکل گیری جامعه اسلامی و انسانی و اصلاح، ارشاد و هدایت مردم گام بردارد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات