۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۹۲۵۸۲
حجت الاسلام فاضلی:

تاثیرگذارترین سلاح در برابر پدیده تروریسم، وحدت مسلمانان است

تاثیرگذارترین سلاح در برابر پدیده تروریسم، وحدت مسلمانان است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: مهمترین سلاح در برابر پدیده تروریسم در جهان اسلام تنها وحدت و انسجام مسلمین است و هیچ گزینه دیگری نمی تواند در این موضوع نتیجه بخش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در دیدار جمعی از حوزویان استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: هر روز شاهد آغشته شدن دستان ناپاک تروریست های اجیر شده به خون مسلمان در منطقه و جهان هستیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه گفت: این جنایت های تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی برای بر هم زدن امنیت، وحدت و انسجام در جهان اسلام انجام می شود لذا بر همه مسلمین واجب است که با بصیرت و حرکت در مسیر قرآن و رسول اکرم(ص) اجازه ندهند که نفاق در صفوف آنها نفوذ کند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تأکید کرد: در هفته های اخیر شاهد جنایت تروریست های داعش علیه مردم بی دفاع افغانستان بوده ایم، جنایت هایی که در هیچ قاموسی نمی گنجد و آن را باید جنایت علیه بشریت دانست.

حجت الاسلام فاضلی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کشتار مسلمانان نمازگذار در مساجد ولایت های قندوز و قندهار افغانستان که باعث کشته و زخمی شدن بسیاری از افراد بی گناه شد، نشان می دهد که دشمنان از وحدت در جهان اسلام هراسی بزرگ در دل دارند و با این اعمال شیطانی و کور به دنبال علنی کردن نقشه های پلید خود و اربابانشان هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه ادامه داد: در سال های اخیر که پدیده تروریسم در جهان اسلام بسیار نمود داشته است، همه متوجه شده ایم که برای تروریست ها سنی و شعیه هیچ فرقی نمی کند، کسانی که با آنها همراه و هم سخن نباشند بی شک کشته خواهند شد، لذا تروریست را باید دست پرورده استکبار و استعمار و البته بی بصیرتی و شیطنت برخی از کشورهای منطقه دانست که این خود مایه تاسف است.

حجت الاسلام فاضلی عنوان داشت: آمار شهدای ترور در منطقه و کشورهای اسلامی نشان می دهد که تروریست فقط به دنبال کشتار است و هیچ تفاوتی نمی کند که طرف مقابلش کیست، تروریست ها به دنبال عملی کردن تفکرات تکفیری خویش هستند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مهمترین و تاثیرگذارترین سلاح در برابر پدیده تروریسم در جهان اسلام تنها وحدت و انسجام مسلمین است و هیچ گزینه دیگری نمی تواند در این موضوع نتیجه بخش باشد./1400/پ210/

ارسال نظرات