۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۹۲۶۶۷

چگونه ویدوئو های یوتیوب را دانلود کنیم؟

چگونه ویدوئو های یوتیوب را دانلود کنیم؟
شاید برای شما اتفاق افتاده که بخواهید یک ویدئوی آموزشی را از یوتیوب دانلود کنید یا این‌که آن را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

به گزارش خبرگزاری رسا، در این گزارش قصد داریم چند روش مختلف برای دانلود ویدئو از یوتیوب به شما آموزش بدهیم البته به این نکته توجه داشته باشید که دانلود اکثر ویدئوهای یوتیوب کاری غیرقانونی نیست اما در برخی موارد ممکن است قوانین گوگل را نقض کنید.

VLC Player: در رایانه خود به آدرس https://www.youtube.com بروید. اگر ابزار VLC Media Player را در رایانه خود دارید، ممکن است بتوانید از آن برای بارگیری فیلم‌ها از یوتیوب استفاده‌کنید. برای این کار از طریق مرورگر به یوتیوب خود بروید.

اگر VLC Player را روی رایانه خود ندارید، ‌می‌توانید آن را از سایت https://www.videolan.org دانلود کرده یا این‌که ‌می‌توانید از روش دیگری برای این کار استفاده کنید. این روش خوشبختانه برای اکثر ویدئوها به درستی کار ‌می‌کند، اما گاهی ممکن است خطای «ورودی شما باز نمی‌شود» را نمایش بدهد. اگر از پخش ویدئو برای شما جلوگیری ‌می‌کند به این دلیل است که یوتیوب ویدئوهایی را که دارای محتوای کپی‌رایت باشند در فضای وب محدود ‌می‌کند. تنها راه‌حل برای این مشکل استفاده از وب‌سایت‌های دانلود ویدئو مانند mpgun.com یا استفاده از دیگر برنامه‌های کامپیوتری است.

YouTubeMP4: این ابزار آنلاین یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای دانلود ویدئوهای یوتیوب بدون هیچ گونه مشکل نرم‌افزاری است. همچنین ‌می‌توانید ویدئوهای مورد علاقه خود را قبل از این‌که دانلود کنید به صورت پیش‌نمایش تماشا کنید. در اینجا قدم به قدم دانلود فیلم‌های یوتیوب بدون نیاز به هیچ برنامه‌ای را آموزش ‌می‌دهیم.

مرحله 1: ابتدا آدرس ویدئوی خود را در یوتیوب کپی کنید. سپس وارد سایت YouTubeMP4 شوید و آدرس ویدئوی خود را در آنجا paste کنید.

مرحله 2: دکمه Convert را فشار دهید. سپس کمی ‌صبر کنید تا ویدئو را از آدرس دریافت کند و سپس با انتخاب گزینه Download ‌می‌توانید ویدئو را دانلود کنید.

SaveTube: با استفاده از ابزار SaveTube بدون نیاز به هیچ گونه ابزاری ‌می‌توانید ویدئوها را بارگیری کنید. استفاده از این ابزار بسیار آسان است و حتی افرادی که آشنایی با آن ندارند ‌می‌توانند از آن استفاده کنند. برای دانلود ویدئوی مورد علاقه خود از این وب سایت ‌می‌توانید این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1: به آدرس لینک ویدئوی خود در یوتیوب بروید.
مرحله 2: بعد از www سایت، دو حرف SS را به لینک ویدئو اضافه کنید.
توجه: شما همچنین ‌می‌توانید به جای اضافه کردن دو حرف SS، از کلمه kiss نیز استفاده کنید.
مرحله 3: با فشردن کلمه Enter، شما به صفحه SaveTube هدایت خواهید شد.
مرحله 4: در این مرحله، وضوح ویدئوی خود را انتخاب کنید و فیلم را دانلود نمایید.

Savefrom.net: سایت Savefrom.net یکی دیگر از وب سایت‌هایی است که شما ‌می‌توانید مستقیماً ویدئوها را دانلود کنید. این وب سایت همچنین از فیسبوک، Daily Motion، Vimeo نیز پشتیبانی ‌می‌کند و ‌می‌توانید ویدئوهای این سایت‌ها را نیز از طریق این وب سایت دانلود کنید.

این وب‌سایت یکی از بهترین مواردی است که تاکنون به آن برخورد کرده‌اید. همچنین با استفاده از افزونه کمکی Savefrom.net ‌می‌توانید به راحتی ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنید.

مرحله 1: افزونه را به مرورگر خود اضافه کنید. از سایت Savefrom.net بازدید کنید و بر روی افزودن به کروم ضربه بزنید. سپس در زیر ویدئوهای خود ‌می‌توانید دکمه دانلود را مشاهده کنید.
مرحله 2: پس از نصب افزونه، مرورگر خود را برای مشاهده دکمه دانلود restart کنید.

Catchvideo: یکی دیگر از وب سایت‌های دانلود رایگان ویدئو از یوتیوب سایت Catchvideo است. برای استفاده از این روش، ‌می‌توانید مراحلی که در ادامه آورده شده را دنبال کنید.
مرحله 1: آدرس ویدئو را کپی کنید.
مرحله 2: آدرس اینترنتی را در نوار سایت جایگذاری کنید.
مرحله 3: کیفیت ویدئو را انتخاب کنید.
مرحله 4: در بالای صفحه دکمه Quick Download یا Catch را انتخاب کنید.
Clipconverter.cc: سایت Clipconverter.cc
یکی دیگر از ابزارهای دانلود ویدئوهای مورد علاقه بدون هیچ گونه مزاحمتی است. با کمک این ابزار ‌می‌توانید حتی فرمت‌ها را نیز به یکدیگر تبدیل کنید. مراحل استفاده از این وب سایت:
مرحله 1: آدرس ویدئوی خود را کپی کنید.
مرحله 2: آن را در نوار وب سایت Clipconverter.cc جایگذاری کنید.
مرحله 3: به راحتی ‌می‌توانید فرمت مورد نظر برای دانلود کردن ویدئو خود را انتخاب کنید. این فرمت‌ها ‌می‌تواند AVI، M4A، MP3 باشد. پس از انتخاب قالب، ‌می‌توانید بر روی دکمه Continue کلیک کنید.
مرحله 4: اکنون ‌می‌توانید رزولوشن مورد نیاز خود را برای دانلود کردن فایل انتخاب کنید و سپس دکمه start را انتخاب کنید. سپس در مرحله بعد روی Download کلیک کنید.

نحوه دانلود ویدیو با آیفون

اما اگر دارای گوشی موبایل از نوع iPhone یا iPad هستید و با دانلود ویدئوهای یوتیوب آشنایی ندارید می‌توانید ‌با ما همراه باشید.
برای این کار شما باید برنامه Readdle را دانلود و نصب کنید.
App Store را باز کنید.
بر روی تب Search ضربه بزنید.
در نوار جست‌وجو readdle را تایپ کنید و روی search ضربه بزنید.
بر روی GET یا نماد ابر در کنار
Documents by Readdle ضربه بزنید. این آیکون D با رنگ سبز و خاکستری است.
یوتیوب را در iPhone یا iPad خود بازکنید.
به ویدئوی مورد نظر خود رفته و روی تب Share ضربه بزنید.
بر روی Copy ضربه بزنید.
برنامه Documents را باز کنید. اگر برای اولین بار برنامه را باز ‌می‌کنید در صورت درخواست گزینه Continue را بزنید و سپس صفحات را ادامه دهید تا به صفحه‌ای برسید که در بالای آن Documents آمده است.
در گوشه سمت چپ پایین بر روی Documents ضربه بزنید. این عمل مرورگر را باز ‌می‌کند.
در مرورگر به آدرس https://keepvid.pro بروید.
روی فیلد Enter Link ضربه بزنید و پیوندی را که کپی کرده‌اید در آن جایگذاری کنید.
بر روی دکمه آبی دانلود ضربه بزنید. Keepvid ویدئو را پیدا ‌می‌کند و برخی گزینه‌های دانلود را ارائه خواهد داد. اگر می‌خواهید فایلی که دانلود می‌کنید کوچک‌تر باشد، می‌توانید بر روی دکمه بارگیری سایر فرمت‌ها ضربه بزنید و موارد دیگر را انتخاب کنید.
پس از تمام شدن دانلود ویدئو به صفحه اصلی Readdle در Documents بازگردانده خواهید شد.

معصومه سعادت - خبرنگار / ضمیمه کلیک روزنامه جام جم

ارسال نظرات