۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۹۲۷۷۲
با حضور شخصیت های مطرح دینی؛

«جشن وحدت» در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار می شود

«جشن وحدت» در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه ـ سروری گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته «جشن وحدت» فردا در  حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه با حضور شخصیت های مطرح دینی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری امروز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن  هفته وحدت به برخی از برنامه های این هفته در استان کرمانشاه اشاره کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اولین و مهمترین هدف از اجرای برنامه های ویژه هفته  وحدت در سراسر جهان اسلام، ایجاد وفاق و همدلی بیشتر بین مذاهب اسلامی است.

وی ادامه داد: با تحقق وحدت در جهان اسلام بسیاری از معادلات بین المللی تغییر خواهند کرد و این  مسلمین خواهند بود که بر دنیا حکومت خواهند کرد و دین رسول الله(ص) به عنوان دین فراگیر شناخته خواهد شد.

سروری در ادامه سخنان خود تصربح کرد: همزیستی و همگرایی برادران مسلمان از هر مذهبی در این عصر که همواره شاهد تلاش های مستکبرین برای ایجاد فتنه و تفرقه انگیری هستیم، یکی دیگر از اهداف هفته وحدت می باشد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: امسال هم به مانند گذشته ایران اسلامی بانی برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی است، امروز شاهد برگزاری این کنفرانس با حضور بیش از 50 کشور اسلامی و حضور نزدیک به 110 اندیشمند جهان اسلام از مذاهب مختلف هستیم که بی شک خروجی این کنفرانس برای جهان اسلام بسیار حیاتی است.

وی در ادامه اظهار داشت: در سطح کرمانشاه نیز در این هفته مبارک ویژه برنامه های بسیاری در راستای ارتقا وحدت بین مذاهب اسلامی برگزاری می شود که حضور شخصیت های بارز اهل سنت و اهل تشیع در این برنامه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته «جشن وحدت» فردا در  حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه با حضور شخصیت های مطرح دینی برگزار خواهد شد.

سروری با اشاره به اینکه این جشن فردا چهارشنبه راس ساعت 8 صبح آغاز می شود، بیان داشت: از سوی دیگر در ابتدای خطبه های هفته آینده نماز جمعه شهر کرمانشاه ویژه برنامه هایی در راستای گرامیداشت هفته وحدت خواهیم داشت.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های بسیاری در کرمانشاه در این هفته برگزار خواهد شد که بخشی از این برنامه از شبکه استانی زاگرس و... به صورت زنده پخش می گردد./1400/پ210/

ارسال نظرات