۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۹۲۹۰۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

تبیین فرهنگ عفاف و حجاب لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی است

تبیین فرهنگ عفاف و حجاب لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی است
لرستان - عزیزی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به ویژه بین نسل نو تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

سمیه عزیزی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه طلاب خواهر خبر داد و بیان داشت: این دوره با رویکرد الزامات عفاف و حجاب طلبگی برای طلاب مدارس علمیه خواهران برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود:  کارگاه آموزشی عفاف و حجاب با موضوع برکات عفاف و حجاب، راهکارهای نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب، راه های تبلیغ عملی عفاف و حجاب و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

وی به نقش تبلیغی طلاب خواهر اشاره کرد و گفت: فراگیری این دوره های آموزشی برای تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری است.

عزیزی در ادامه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی و مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

وی یادآور شد: کارگاه های آموزشی عفاف و حجاب با حضور خواهران طلبه به صورت دوره ای و مستمر در مدارس علمیه خواهران استان لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه عنوان کرد: همزمان با فرا رسیدن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع)، نشست اندیشه های سیاسی پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) در حوزه علمیه خواهران برگزار می شود.

عزیزی بیان کرد: نشست سیاسی اندیشه های پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد برگزار می شود./971/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات