۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۹۲۹۳۲
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی:

تبعیض موجب ناراحتی و نارضایتی مردم می شود

تبعیض موجب ناراحتی و نارضایتی مردم می شود
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت مبارزه با ظلم، تبعیض و فساد در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: آن چیزی که موجب ناراحتی مردم در جامعه می شود تبعیض است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان که در آمل برگزار شد با اشاره به روی کار آمدن یک دولت انقلابی و حزب الهی در کشور، گفت: دولت سیزدهم در مسیر انقلاب و آرمان های نظام حرکت می کند.

وی با بیان این که امروز بیش از گذشته باید از این دولت حمایت کنیم، افزود: دولت سیزدهم، احیاء کننده آرمان ها و ارزش های ناب انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه پیامبران الهی اشاره کرد و آن را تبلیغ عنوان کرد و گفت: پیامبران الهی در کنار تبلیغ دین مردم را نیز دعوت به سوی خدا و ارزش های الهی سوق می دادند.

وی، دعوت به وحدت، عدم اختلاف و مسأله ولایت را نیز از دیگر وظایف پیامبران الهی دانست و خاطرنشان کرد: امروز این رسالت مهم بر عهده علما و روحانیت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این به طور حتم حرکت در این مسیر با سختی ها و مشکلات بسیاری همواره خواهد بود، افزود: استقامت در برابر هواهای نفسانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، یکی دیگر از وظایف انبیاء الهی را اقامه عدالت دانست و تصریح کرد: این مسأله مهم تنها با تشکیل حکومت امکان پذیر خواهد بود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز دعوت به دین، استقامت و اقامه عدالت وظیفه روحانیت است، افزود: باید تلاش کنیم در مسیر عدالت حرکت کنیم و سعی کنیم حق به صاحب حق برسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت مبارزه با ظلم، تبعیض و فساد در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: آن چیزی که موجب ناراحتی مردم در جامعه می شود تبعیض است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که مردم از کمبودها ناراحت نیستند بلکه از بی عدالتی و ظلم ناراحت هستند، افزود: وجود چنین مسائلی در جامعه اسلامی در تضاد با ارزش های دینی و الهی است.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که ائمه جمعه رسالت مهمی در رشد و تعالی دینی و معنوی جامعه بر عهده دارند، بیان داشت: به طور حتم نقش معنوی روحانیت می تواند در رشد و تعالی معنوی جامعه بسیار اثرگذار باشد./841/

ارسال نظرات