۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۹۲۹۶۲
رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین:

همسویی مسؤولان با رهبر معظم انقلاب از نعمت‌هایی خداوند است

همسویی مسؤولان با رهبر معظم انقلاب از نعمت‌هایی خداوند است
قزوین ـ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: همسویی مسؤولان نظام و هماهنگی‌ آنان با رهبر معظم انقلاب یکی از نعمت‌هایی است که باید به خاطر آن شکرگزار خدای متعال باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امروز در دیدار حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و حجت‌الاسلام تقوی، مسؤول نهاد رهبری در این دانشگاه، با تبریک هفته وحدت گفت: اگر بخواهیم از زیر بنایی‌ترین ساختارهای اساسی در نظام جمهوری اسلامی را تعریف تعریف کنیم باید دانشگاه فرهنگیان را نام ببریم؛ یعنی ریشه‌ امنیت، اخلاق، خانواده و پیشرفت در عرصه‌های اقتصاد و صنعت در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد.

 وی با اشاره به آیه ۲۴ سوره ابراهیم افزود: خدای متعال درباره‌ معرفت و کرامت درختی را مثال زده است که ریشه‌اش استوار و شاخه‌اش در آسمان است؛ در نتیجه ریشه‌های انسان‌ساز نیازمند تغذیه مداوم هستند و ریشه فطرت انسانی ‌باید با سنت پیامبر، آیات وحی و ایمان تغذیه شود.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: همسویی مسؤولان نظام و هماهنگی‌ آنان با رهبر معظم انقلاب یکی از نعمت‌هایی است که باید به خاطر آن شکرگزار خدای متعال باشیم./د101/

ارسال نظرات