۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۹۳۰۸۰
حجت الاسلام قربانی خبر داد؛

تدارک جامعه مدرسین برای مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله یزدی

تدارک جامعه مدرسین برای مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله یزدی
حجت الاسلام قربانی گفت: ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ آیت الله یزدی در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تشکیل شده است.

حجت الاسلام حمزه قربانی، مسؤول روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، از تدارک جامعه مدرسین برای برگزاری مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله یزدی خبر داد و گفت: ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ آیت الله یزدی در جامعه مدرسین تشکیل شده است.

مسؤول روابط عمومی جامعه مدرسین بیان کرد: تا کنون دو جلسه ستادی با حضور نمایندگان نهادهای حوزوی در جهت هم افزایی و هم‌اندیشی درباره هرچه با شکوه تر شدن مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ علمی، سیاسی و فرهنگی آیت الله یزدی برگزار شده است.

گفتنی است؛ آیت‌الله محمد یزدی رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رییس سابق مجلس خبرگان رهبری در 19 آذر 1399 بعد از چندی کسالت، در شهر مقدس قم دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری رسا به مناسبت ارتحال این عالم انقلابی مستند «فقیه بصیر» را تهیه و تولید کرد که از شبکه های مختلف رسانه ملی و شبکه استانی نور پخش شد.

تدارک جامعه مدرسین برای بزرگداشت مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت الله یزدی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
خبر ناقص است و پایان خوبی نداشت
0
0
موسی روح الامینی
United States of America
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
آیا اسلام با کاخ نشینی مخالف است؟
کساتیکه معتقدند اسلام با کاخ نشیتی مخالف است و ما باید زیست طلبگی داشته باشیم. به کاخ نشینی قارونها و فراعنه اشاره می کنتد. در حالیکه کاخ نشینی حضرت سلیمان و بقیه فرمانروایان مقدس را نادیده می گیرند. اسلام هیج مخالفتی با کاخ و کاخ نشینی ندارد . کاخهای رویایی که سلیمان ساخت تا کنون هیچ فرعونی برای خودش نساخته است. اسلام با قصرنشینی مخالف نیست. بلکه مخالفتش با قصرنشینی قارون بر سر ندادن زکات و فرار مالیاتی ایشان بود..
0
0
سید هادی
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۰
لابد میفرمایید امام عصر عجل الله تعالی له الفرج هم تشریف بیاورند قصری بنا میکنند و درون آن میروند وای بر شما که به خاطر دنیا دین تان را خراب میکنید شما رو به مطالعه فرمایش امیر المومنین علیه السلام در مورد کاخ خضراء معاویه دعوت میکنم