۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۹۳۲۷۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

سخنان امام راحل و رهبر انقلاب ریشه دینی دارد

سخنان امام راحل و رهبر انقلاب ریشه دینی دارد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: سخنان و کلام امام راحل و مقام معظم رهبری ریشه دینی دارد و گفتار امامین انقلاب ما را به یاد ایام الله می اندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست برنامه ریزی 13 آبان ماه که با  حضور مدیران استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: باید در پاسداشت ایام الله انقلاب اسلامی همواره تلاش وافری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: روزهایی همانند 13 آبان ماه ایام الله است که کلمه «ایام الله» ریشه قرآنی و دینی دارد و این روز ما را به یاد نصرت خداوند می اندازد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در ایامی همانند 13 آبان ماه و هشت سال دفاع مقدس حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و این حق بود که با نصرت خداوند به پیروزی رسید و نام و یاد این ایام تا قیامت زنده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ایامی به مانند دفاع مقدس برای ملت ایران به عنوان یوم الله، بسیار محترم و گرامی هستند زیرا عزیزانی همانند حاج قاسم سلیمانی که نمونه ای از او را نمی توان متصور شد، در همین ایام تربیت یافت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم نام و یاد عزیزانی همانند «حسین فهمیده» ها به دست فراموشی سپرده شود، گفت: شهیدی همانند حسین فهمیده در مقامی بس بالا بود تا جایی که امام خمینی (ره) درباره این شهید می فرمایند«رهبر من آن طفل سیزده ساله است».

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: سخنان و کلام امام راحل و مقام معظم رهبری ریشه دینی دارد و گفتار امامین انقلاب ما را به یاد ایام الله می اندازد./1400/پ210/

ارسال نظرات