۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۹۳۲۹۶

توانمندی مقاومت ملی لبنان برای مقابله با پروژه صهیونیستی-آمریکایی

توانمندی مقاومت ملی لبنان برای مقابله با پروژه صهیونیستی-آمریکایی
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد مقاومت ملی لبنان توانمندی و آمادگی دائمی برای مقابله با پروژه صهیونیستی-آمریکایی در منطقه را دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری رسمی سوریه سانا به نقل از سید هاشم صفی الدین رئیس شواری اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد، موقعیت ما در جنگ با رژیم اسرائیل آن است که مسئولیت حضور در این رویارویی را به عهده داشته باشیم، بسیار حایز اهمیت است که دشمن در هیچ صحنه‌ای جای خالی ما را احساس نکند، در رابطه با رویارویی با آمریکایی هم هرگز مجاز به نشان دادن ضعف و یا سکون نیستیم ما به اصل دفاع و حمله معتقدیم تا حضور دشمن را در منطقه تضعیف کنیم.

وی افزود: ما این آمادگی را داریم که در صحنه رویارویی تمامی ادعاها، فریب ها، دروغ گویی‌ها و فتنه انگیزی‌های دشمن را خنثی کنیم.

این رهبر حزب الله در رابطه با جنایتی که در حق غیر نظامیان بی دفاع در منطقه الطیونه رخ داد هم تاکید کرد: گروه " القوات اللبنانیه" خود را در خدمتطرح‌های دشمن "امریکایی و اسرائیلی" قرار داده است تا اهداف فتنه انگیزی آنها را محقق کرده و کشور را به سوی تجزیه پیش ببرد.

سید هاشم صفی الدین در عین حال مخالفت حزب الله را با دخالت بیگانگان در امور لبنان تاکید و اعلام کرد آنانی که در چارچوب پروژه‌ها و برنامه‌های آمریکایی و اهداف سفارت آمریکا فعالیت می‌کنند در واقع در راستای تخریب کشور و آینده آن قدم بر می‌دارند.

از سوی دیگر محمود قماطی عضو شورای سیاسی حزب الله هم تاکید کرد: مقاومت ملی لبنان همواره در کنار ارتش لبنان برای مقابله با دشمن اسرائیلی و تروریست‌ها قرار گرفته است.

به گفته قماطی مقاومت همواره برای حمایت از لبنان و منابع نفت و گازش و نیز بسط ثبات و امنیت در کشور فعالیت می‌کند.

این رهبر حزب الله هم با اشاره به جنایت هفته گذشته در الطیونه تاکید کرد این جنایت به فراموشی سپرده نخواهد شد، ما از خون شهدای الطیونه نخواهیم گذشت همانگونه که از خون شهدای انفجار بندر بیروت هم نمی‌گذریم و تا زمان مشخص شدن حقیقت از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات