۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۹۳۳۶۴
آیت الله نوری همدانی:

علما نگران وضعیت معیشتی مردم هستند/ مطابق با توطئه های دشمن تجهیز شویم

علما نگران وضعیت معیشتی مردم هستند/ مطابق با توطئه های دشمن تجهیز شویم
حضرت آیت الله نوری همدانی مسؤولیت را امانتی از طرف خدا دانست و گفت: مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این اسباب نگرانی و ناراحتی علما را فراهم کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان بعثت پیامبر اکرم (ص) در منطقه جاهلی جزیرة العرب را معجزه دانست و با اشاره به مناظره امام رضا (ع) با علمای ادیان در خراسان بیان داشت: امام رضا (ع) در اثبات حقانیت پیامبر اکرم (ص) فرمودند: او فردی یتیم بود، از نظر مالی هم فقیر بود و هیچگاه نزد معلم درس نخوانده است. چنین شخصی قرآن را دریافت کرد و خداوند اینگونه حکمت و قدرت خود را نشان می دهد. براین اساس، روز میلاد پیامبر اکرم (ص) روز بزرگ و باعظمتی است.

وی شناخت وظیفه و مسؤولیت پذیری و نیز شناخت دشمنان اسلام و انقلاب را مسأله مهمی دانست و افزود: امروز دشمنان انقلاب با تمام امکانات علیه نظام جمهوری اسلامی دست به کار شده و هرگز دست از دشمنی و فتنه انگیزی علیه انقلاب و ملت رشید ایران بر نداشته، لذا باید مطابق با این شرایط در صحنه حاضر شده و وظیفه خود را به انجام برسانیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: شغل مسؤولان یک امانتی است که به آن ها سپرده شده و آنها در برابر میلیون ها انسان مسؤولیت دارند و هر شخصی که مسؤولیتی دارد باید به کار خود نه از جنبه امرار معاش، بلکه از جنبه خدمت به مردم نگاه کنند

این مرجع تقلید یکی از نعمت های بزرگ الهی را توفیق خدمت به مردم دانست و بر ضرورت توجه به مردم به عنوان ستون دین تاکید کرد و گفت: متأسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این موضوع نگرانی و ناراحتی علما را فراهم کرده است، بنابراین لازم است به این مردم فداکار که در 8 سال دفاع مقدس فداکاری کردند، توجه کرده و اسباب آسایش و رفاه نسبی آنها را فراهم کنید.

خبرنگار: محمدحسین چاوشی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
مطلب درستی فرمودند.
مرجعیت شیعی همواره به فکر مردم است.
خدا سایه ایشان را بر سر ما نگه دارد.
1
0
موسی روح الامینی
United States
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
آیا اسلام با کاخ نشینی مخالف است؟
کساتیکه معتقدند اسلام با کاخ نشیتی مخالف است و ما باید زیست طلبگی داشته باشیم. به کاخ نشینی قارونها و فراعنه اشاره می کنتد. در حالیکه کاخ نشینی حضرت سلیمان و بقیه فرمانروایان مقدس را نادیده می گیرند. اسلام هیج مخالفتی با کاخ و کاخ نشینی ندارد . کاخهای رویایی که سلیمان ساخت تا کنون هیچ فرعونی برای خودش نساخته است. اسلام با قصرنشینی مخالف نیست. بلکه مخالفتش با قصرنشینی قارون بر سر ندادن زکات و فرار مالیاتی وی بود...
آیا ذکر نام متهم آبروریزی است؟
این روزها حسن روحانی که به اتهام جعل عنوان دکترا از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۹ و ترک فعل و وظیفه در دوران مسئولیتش و ..معترضان گرانی بنزین و سومدیریت کرونا تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است ادعا می کند نباید نام متهم ذکر شود چون سبب آبروریزی است در حالیکه حضرت یوسف متهم به دست درازی به زلیخا شد و امام موسی کاظم بع زندان رفت ولی عیچکدامشان در بین هوادارانشان بی آبرو نشدند .لذا وی هم اگر بیگناه است از ذکر نامش نهراسد.
0
0
موسی روح الامینی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
وزیر خارجه آمریکا آمریکا نگرانی جدی دارد از فعالیت ایران.
به قول روحانی دلواپسان و نگرانان بروند به جهنم... به درک که دلواپس و نگرانین...
0
0