۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۹۳۶۲۶

سفر استانی رئیس قوه قضائیه؛ حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای وارد خوزستان شد

سفر استانی رئیس قوه قضائیه؛ حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای وارد خوزستان شد
رئیس قوه قضائیه برای انجام سفری به استان خوزستان، صبح امروز وارد فرودگاه اهواز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه‌ای  رئیس قوه قضائیه برای انجام سفری کاری صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

 در این سفر، رئیس قوه قضائیه مساله محور از استان خوزستان بازدید می‌کند و مسائلی که نیاز به دخالت قوه قضائیه برای حل شدن دارد را بررسی می‌کند.

رئیس قوه قضائیه در این سفر قرار است در جلسات متعددی با گروه‌های مختلف شرکت کند. همچنین معاونان و سایر مسئولان ارشد قوه قضائیه نیز در این سفر حضور دارند و به نقاط مختلف استان سفر می‌کنند تا مشکلات را از نزدیک بررسی کنند.

استان خوزستان در ابعاد مختلف مثال زدنی است

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه‌ای در بدو ورود به فرودگاه شهید سلیمانی اهواز مورد استقبال مسئولان و مقامات استان خوزستان از جمله استاندار و نماینده، ولی فقیه در این استان قرار گرفت و طی سخنانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان خوزستان از ابعاد مختلف مثال‌زدنی است، گفت: خداوند عنایت کرده این استان در طول قرون متمادی مدافع حریم اهل بیت، دین و ارزش‌های دینی بوده و هست.

او با تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران استان خوزستان بیان کرد: مردم خوزستان همواره در مقاطع مختلف در مقابل مهاجمان بیرونی و توطئه‌ها ایستادگی کرده و مدالی که حضرت امام خمینی (ره) به مردم این استان دادند، مدالی بی‌مانند بود که فرمودند مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کردند.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: استان خوزستان با سابقه تاریخی درخشان و افتخارات و امکانات مادی گسترده‌ای که دارد، قطب دوم اقتصادی کشور است و نباید بیکاری در آن باشد.

این مقام مسئول با بیان این‌که مردم استان خوزستان سزاوار بهترین خدمات هستند، اظهار داشت: متاسفانه برخی مشکلات وجود دارد که باید دست به دست هم دهیم تا آن‌ها را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به همدلی قوای سه گانه و همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای خدمت رسانی به مردم افزود: امروز همه مسئولان، اعم از مسئولان دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه مصمم هستند که تمام توان خود را برای رفع مشکلات کشور به ویژه استان خوزستان به کار گیرند.

او اظهار کرد: علاوه بر گزارش‌هایی که همکارانم درباره وضعیت استان خوزستان تهیه کردند که آن‌ها را به دقت مطالعه کرده‌ام، مصمم شدم با سفر به استان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات منطقه قرار گیرم تا در حد مقدور و ممکن مشکلات قضایی و دیگر مشکلاتی که قوه قضائیه میتواند برای حل آن‌ها به دیگر دستگاه‌ها کمک کند مرتفع شود.

بازدید رییس قوه قضاییه از یادمان شهدای دفاع مقدس در اهواز

در این بازدید که استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و همچنین جمعی از مقامات قضایی و اجرایی این استان رئیس قوه قضاییه را همراهی می‌کردند، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

رئیس قوه قضاییه همچنین با حضور در پادگان گلف از پادگان‌های معروف دوران ۸ سال دفاع مقدس از اتاق هدایت و فرماندهی جنگ در این پادگان بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات