۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۶۹۳۷۹۱

قرص ایمدین اصل حاوی چیست؟

قرص ایمدین اصل حاوی چیست؟
قرص ایمدین (Imedeen)، در درم (پوست)، لایه عمیق پنهان که هیچ گونه از مرطوب کننده‌های سنتی به آن نقطه دست نیافته اند نفوذ کرده، پایه پوست را برای تولید پوستی سالم و زیبا تقویت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، قرص ایمدین یکی از قرص‌های جوان سازی پوست است که محبوبیت زیادی دارد. این قرص‌های حاوی آنتی اکسیدان‌ها هستند که از روند پیر شدن پوست جلوگیری می‌کند.

قرص ایمدین چیست؟

قرصی پیشگام در مراقبت کردن از پوست داخلی، از سال 1991 است. قرص ایمدین (Imedeen) یک نوع قرص مراقبت از پوست و ضد پیریست که به بهبود پوست در سرتاسر بدن کمک کرده و نیز برای سنین مختلف و نیازهای مراقبت از پوست طراحی شده است.

قرص ایمدین، به عنوان یکی از محصولات پیشگام در بازار در زمینه مراقبت از پوست و به عنوان معیاری برای برتری در ارائه راه حلی موثر، طبیعی و اثبات شده برای چالش های پوست شما در هر مرحله از زندگی شما شناخته شده است.

قرص ایمدین توسط دانشمندان، متخصصان پوست و زیبایی به عنوان استانداردی در مراقبت از پوست از درون شناخته شده است.

قرصهای مراقبت از پوست قرص ایمدین، در درم (پوست)، لایه عمیق پنهان که هیچ گونه از مرطوب کننده‌های سنتی به آن نقطه دست نیافته اند نفوذ کرده، پایه پوست را برای تولید پوستی سالم و زیبا تقویت می‌کنند. در بیشتر موارد، تأثیر کامل مصرف قرص ایمدین پس از سه ماه قابل مشاهده است، که این بسته به وضعیت پوست، سلامت عمومی، رژیم غذایی و عوامل محیطی در افراد مختلف، متفاوت است.

قرص ایمدین اصل حاوی چیست؟

همه قرص‌های مراقبت از پوست قرص ایمدین حاوی یک ماده منحصر به فرد ضد پیری به نام Marine Complex TM هستند که این ماده ثابت کرده است که کیفیت پوست و حفظ رطوبت را بهبود می‌بخشد، ظاهر خطوط و چین و چروک ها را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد و به تشکیل طبیعی کلاژن کمک می کند و باعث می شود پوست نرم تر و صاف تر شود. این قرص باعث تقویت و محافظت از فیبرهای کلاژن و الاستین حیاتی در درم می شود.

کریستی تورلینگتون برنز، مدل، مادر و حامی و مدافع سلامت مادران مشهور جهان، سفیر جدید برند جهانی برای مکمل‌های زیبایی قرص ایمدین برای مراقبت از پوست نامیده شده است.

زیبایی طبیعی کریستی و اعتقاد به اینکه سلامتی و زیبایی از درون آغاز می‌شود، او را به سخنگوی عالی برای این برند تبدیل کرده است.

کریستی قرص ایمدین Time Perfection را یکی از رازهای خود برای داشتن پوستی زیبا و جوان می‌داند و اعتبار این نتیجه را به این محصول میدهد.

قرص ایمدین درما وان با اولین علائم پیری مبارزه می کند

از دست دادن درخشندگی پوست یکی از اولین علائم پیری به شمار می‌آید. حول و هوش 25 سالگی، پوست در سال حدود 1 درصد از کلاژن خود را از دست می دهد.

مکمل‌های قرص ایمدین درما وان با اولین علائم پیری مبارزه می‌کند. مزایای درما وان شامل بهبود کیفیت پوست و حفظ رطوبت و مبارزه با از دست دادن درخشندگی پوست میشود.

درما وان دارای مجموعه منحصر به فردی از Marine Complex TM، ویتامین C و روی است که در کنار هم به محافظت از سلول ها کمک می‌کنند، از تشکیل کلاژن طبیعی پشتیبانی می‌کنند و به حفظ سلامت پوست درخشان و هیدراته ماندن آن کمک می کنند.

روش مصرف قرص ایمدین بالای 30 سال

درما وان، 30 سال به بالا، یک قرصی است که دو بار در روز مصرف می شود و نتایج قابل مشاهده آن پس از 3-6 ماه خواهد بود.

قرص ایمیدین برای چاقی صورت و از بین بردن چین و چروک

قرص ایمدین Time Perfection یک مکمل تغذیه‌ای پیشرفته دوگانه برای پوست است که با یک مجموعه ای از آنتی اکسیدان‌ها، Lycophence GS ForteTM، که یک سیستم دفاعی پوست ثبت شده حاوی لیکوپن و عصاره هسته انگور است، فرموله شده است.

مجموعه آنتی اکسیدانی از غشای پوست محافظت می‌کند و بر روی پلاسمای سلول‌ها کار می کند تا از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو محافظت کند.

Time Perfection از نظر علمی ثابت کرده است که خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهد، کیفیت، تعادل رطوبت و درخشندگی را بهبود می بخشد و به تشکیل طبیعی کلاژن کمک می کند.

روش مصرف قرص ایمدین بالای 40 سال

زمان کامل و ایده آل، 40 سال به بالا، مصرف دو قرص روزانه و نتایج قابل مشاهده آن در 2-6 ماه

قرص ایمیدین 50 سال به بالا

جایگزین قرص ایمیدین: Prime Renewal (فرمول سفت کننده پوست)

Prime Renewal یک قرص مراقبت از پوست برای پوست بعد از یائسگی است. Prime Renewal در لایه عمیق پوستی، جایی که کرم های ضد پیری سنتی نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند اثر خود را میگذارد و از تولید کلاژن و تجدید سلول های پوست، حفظ استحکام پوست، بهبود کیفیت پوست و تعادل رطوبت مطمن می‌شود و از آن حمایت میکند و کاهش خطوط و چین و چروک ها جلوگیری می کند.

فرمول سفت کننده از الیاف کلاژن و الاستین در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند. Prime Renewal شامل یک مجموعه حفاظتی پیشرفته ViTea TM است که به مبارزه با آسیب های رادیکال های آزاد کمک می کند.

روش مصرف قرص ایمدین بالای 50 سال

Prime Renewal، پنجاه سال به بالا ، مصرف چهار قرص روزانه و نتایج قابل مشاهده در 3-6 ماه.

بسیاری از ما به دنبال راهی برای کند کردن روند پیری هستیم، به خصوص در صورت. قرص جواساز ایمدین یکی از مکمل های زیبایی برتر دنیاست که مدل‌ها و سوپر استارهای زیادی از آن استفاده می کنند. مصرف قرص ایمیدین با از بین بردن چین و چروک، سفت کردن پوست و روشن تر کردن آن، ظاهری شاداب و جوان به شما می دهد.

ارسال نظرات