۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۹۳۹۷۸
امام جمعه هرسین:

اولویت نخست دولت ایجاد اشتغال پایدار در جامعه باشد

اولویت نخست دولت ایجاد اشتغال پایدار در جامعه باشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام اجرایی گفت: نرخ بیکاری در بین جوانان به ویژه قشر تحصیل کرده شهرستان هرسین بسیار بالاست، بنابراین اولویت نخست دولت ایجاد شغل پایدار در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام حسین اجرایی در جمع برخی از ائمه جماعات و جمعه شهرستان هرسین اظهار داشت: انتظار همه ما این است که حضور و شرکت مدیران و مسؤولان در نماز جمعه ها مستمر و همیشگی باشد.

امام جمعه شهرستان هرسین در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود مشکلاتی همانند بیکاری و تورم در جامعه گفت: از مدیران و دولت سیزدهم درخواست داریم که مشکلات و نارسایی های جامعه را به خوبی رصد نمایند و برای برطرف کردن آنها تلاشی مضاعف داشته باشند.

حجت‌الاسلام اجرایی آمار بالای بیکاری در بین جوانان شهرستان هرسین را نگران کننده دانست و افزود: نرخ بیکاری در بین جوانان به ویژه قشر تحصیل کرده این شهرستان بسیار بالاست، بنابراین اولویت نخست ایجاد شغل پایدار در جامعه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد شورای جدید شهر هرسین، عنوان داشت: همواره از طریق تریبون نماز جمعه این شهر بارها به اعضای منتخب شورای شهر هرسین در بحث وظیفه شناسی تذکراتی داده ام، شورائیان باید هرچه سریعتر تکلیف خود را مشخص کنند زیرا عملا شاهد تعطیلی مدیریت شهری در هرسین  هستیم.

امام جمعه شهرستان هرسین ادامه داد: با وجود اینکه 3 ماه از عمر شورای شهر جدید در هرسین می گذرد ولی در عمل این شورا هیج کاری انجام نداده است به گونه ای که وجود یا عدم وجود شورای شهر، برای مردم هرسین هیچ فرقی ندارد.

حجت‌الاسلام اجرایی با انتقاد از تعطیلی عملیات اجرایی بقعه شهدای گمنام شهر هرسین، خاطرنشان کرد: به مدیران اعلام می کنیم در صورتی که عملکرد خود را در زمینه امور عمرانی و ... اصلاح نکنند از طریق همین تربیون اسامی آنان را به مردم اعلام خواهیم کرد و در مقابل از دستگاه و اداراتی که همواره برای رفع مشکلات مردم در تلاش هستند تشکر می کنیم./1400/پ210/

ارسال نظرات