۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۹۴۴۵۳
نماینده ولی فقیه در اصفهان:

صبوری مردم توطئه دشمن در اختلال جایگاه‌های سوخت را خنثی کرد

صبوری مردم توطئه دشمن در اختلال جایگاه‌های سوخت را خنثی کرد
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به تحقیر مجدد آمریکا در خلیج فارس توسط سپاه پاسداران گفت: صبوری مردم توطئه دشمن در اختلال جایگاه‌های سوخت را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به عظمت راهپیمایی روز 13 آبان، گفت: در روز 13 آبان در طول سالهای مختلف حوادثی تلخ اما با نتایج بسیار مهم رخ داده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به تبعید امام خمینی به نجف اشرف در پی اعتراض ایشان به کاپیتولاسیون، خاطرنشان کرد: امام به نجف تبعید شدند به خاطر اعتراض به قانون کاپیتولاسیون تبعید شدند و دشمن می‌خواست باعث انزوی ایشان بشود اما ایشان در نجف بیشتر شناخته شدند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان به فرموده امام خمینی انقلاب دوم بود، اظهار کرد: برخی نسبت به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هراس داشتند اما امام خمینی این رخداد را انقلاب دوم اعلام کردند و شاید اگر لانه جاسوسی تسخیر نمی‌شد اتفاقات بدی برای کشور ما رخ می‌داد.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه کشور  و انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کشور با بیرون راندن آمریکا برطرف شد، آمریکا پس از کوتاهی دستش از کشور ما تلاش کرد در ماجرای طبس علیه ما توطئه کند که با دست خداوند متعال با شکست مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به شکست آمریکا در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: اینکه می‌خواستند نفتکش ما را بدزدند اما دریادلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نفتهای ما را پس گرفتند و نفتکش را هم تحت اختیار قرار گرفتند و شکست آمریکا در این دزدی نشان دهنده ذلت و بی هویتی آنها است.

وی ادامه داد: پیشرفتهای گسترده ما در عرصه های مختلف مربوط به ایران و از دستاوردهای کشور ما است که باید به دنیا این دستاوردها را اعلام کنیم و بدانیم در بسیاری از زمینه‌ها در مراتب بالا هستیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: کفار از مشکلات ما مسلمانان شاد می‌شوند و اینکه برخی در کشور ما خیال می‌کنند قرار است آمریکا کاری به نفع کشور و مردم ما انجام بدهد باعث تعجب است. زمانی که در جایگاه‌های سوخت اختلال ایجاد شد مردم ما مطلع شدند این توطئه دشمن است و صبوری کردند و تلاش دشمن برای برهم زدن نظم و آرامش کشور ما شکست خورد./1304/پ۲۰۱/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات