۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۹۴۵۰۷
امام جمعه خرمشهر:

شهردار جدید خرمشهر به اوضاع نابسامان شهر رسیدگی کند

شهردار جدید خرمشهر به اوضاع نابسامان شهر رسیدگی کند
خوزستان_ حجت الاسلام عادل پور با اشاره به دزدی دریایی آمریکا از نفتکش ایران گفت: این توطئه نشان دهنده خالی بودن دست آمریکا در مذاکرات هسته ای است.
به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر با اشاره به نابسامانی وضعیت شهرداری خرمشهر بیان داشت: در سال‌های اخیر شهرداری خرمشهر به دلیل معیوب بودن ساختارش نتوانسته رضایتمندی مردم، مسؤولان و کارکنان خود را جلب کند.  

امام جمعه خرمشهر خطاب به شهردار جدید عنوان داشت: ایجاد نظم و انضباط مالی و حقوقی، شفافیت در هزینه‌ها، جذب پیمانکاران پاکدست و احترام به افکار عمومی  از خواسته‌های مردم خرمشهر از شهردار جدید است.

حجت الاسلام عادل پور افزود: مردم از شهردار می‌خواهند تا ضمن استفاده از ایده‌های نخبگان، سامان بخشیدن به اوضاع آشفته شهر را مدنظر قرار دهد.

وی ادامه داد: شهردار باید افزون بر کار جهادی و هماهنگی با شورای شهر به اوضاع شهر نظارت دقیق داشته باشد؛ این امور سبب حمایت مردم از مجموعه شورا و شهرداری خواهد شد.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اقدام غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل دزدی دریایی آمریکا از نفتکش ایران تصریح کرد: این توطئه آمریکا نشان می‌دهد در مذاکرات هسته‌ای دستش خالی است و می‌خواست از این حرکت  امتیازی داشته باشد که به لطف خدا با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام عادل پور در پایان صحبت‌ها خود به تصویب قانون حمایت از خانواده در مجلس اشاره کرد و گفت: این قانون بسیار مهم است و باید به خوبی و انقلابی در تمام کشور اجرا شود تا  سبب ارتقای خدمات خانواده‌ها شود. /۹۴۵۴۱/د101/
ارسال نظرات