۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۶۹۴۵۴۲
آیت الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

جمهوری اسلامی ایران هرگونه تعرض دشمنان را در لحظه پاسخ می دهد

جمهوری اسلامی ایران هرگونه تعرض دشمنان را در لحظه پاسخ می دهد
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: باز پس گیری نفتکش ایرانی از دزدان دریایی آمریکا توسط سپاه پاسداران، برای چندمین بار قدرت پوشالی آمریکا را به جهانیان ثابت کرد.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تقدیر از عملیات اقتدار آفرین نیروی دریایی سپاه در برابر دزدی نفتکش توسط آمریکا گفت: باز پس گیری نفتکش ایرانی از دزدان دریایی آمریکا توسط سپاه، برای چندمین بار قدرت پوشالی آمریکا را به جهانیان ثابت کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فرزندان و سربازان ایران با اقدام به موقع و سریع نقشه شوم آمربکایی ها را خنثی کردند، افزود: فرزندان نیرومند ایران بار دیگر ثابت کردند زمانی که منافع ایران و حریم نظام اسلامی مورد تعرض قرار می گیرد، جمهوری اسلامی دیگر وعده پاسخگویی در زمان دیگر نخواهد داد، بلکه در همان زمان پاسخی دندان شکن و قاطع خواهیم داد.

وی با بیان اینکه همواره امامین انقلاب بر مقابله و مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا تأکید داشتند، بیان کرد: ملت های دنیا و منطقه باید بدانند که آمریکا قدرت سابق و گذشته خود را از دست داده، از این رو قدرت و ادعاهای آن پوشالی، بی اساس و بی بنیان است.

آیت الله حسینی خراسانی اظهار کرد: اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه را به ملت ایران، نیروهای نظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم و به سهم خود از تمام عزیزان جان بر کف تقدیر و تشکر دارم.

ارسال نظرات