۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۹۴۹۳۵
حجت الاسلام احمدی خبر داد؛

راه اندازی شعبه‌های ویژه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان های کرمانشاه

راه اندازی شعبه‌های ویژه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان های کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: شعبه‌های ویژه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان های کرمانشاه راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مسعود احمدی امروز در جلسه امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات سپاه ناحيه پاوه در سخنانی اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید داشتند و آن را قوه و وزارت امر به معروف و نهی از منکر عنوان می کردند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب هم در این رابطه تاکید جدی دارند و می فرمایند که امر به معروف و نهی از منکر حوزه های گوناگون دارد و مهمترین آن هم مسؤولین هستند.

وي گفت: در استان کرمانشاه برای ۴ هزار گروه جهادی و مطالبه گری، مجوز گرفتیم، که ۲ هزار از این مطالبه گری‌ها برای شهرستان کرمانشاه و بقیه نیز برای شهرستان های استان تقسیم شده است که آموزش‌های لازم را هم می‌بینند و هم اکنون هم سیزدهمین دوره آموزش ملی شروع شده است.

حجت الاسلام احمدی گفت: کمتر از ۵۰۰ نفر از این گروههای جهادی در شهرستان پاوه در سامانه ثبت نام شده اند که نیاز است هرچه سریعتر انجام شوند.

وی ادامه داد: شعبه های ویژه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان های کرمانشاه راه اندازی شده است و وظیفه ستاد هم حمایت همه جانبه از آمر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: ما هم اکنون ۴ شهید امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان داریم.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر هزینه دار شده است گفت: برخی از مسؤولین ما یا از رسانه و نقد ترس دارند و یا اینکه نمی خواهند پست و مقام انها دچار خدشه شود این در حالی است که آرمان های امام و رهبری این بود که امر به معروف مسئولین باید راه اندازی شود.

وی افزود: لازمه این کار این است که مردم هم بدون ترس مسئولین را امر به معروف کنند و میزان نقد پذیری مسئولین هم افزایش یابد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: صدا و سیما کارهای معروف زیاد به سرانجام رسانده است اما آمر به معروف تولید نکرده است که نیاز است هم صدا و سیما و هم آموزش و پرورش توجه بیشتری داشته باشند./1400/پ210/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
خدا خیرتون بده
0
0
Setad
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
ضمن خداقوت
چند مورد اصلاح شود
برای مجوز ۴ هزار گروه سهمیه گرفتیم
کمتر از ۵۰۰ نفر از پاوه در سامانه امین ستاد ثبت نام کرده اند
0
0