۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۹
کد خبر: ۶۹۵۱۲۳
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی:

شهیدانی همانند حاج قاسم سلیمانی رویش های انقلاب و دفاع مقدس هستند

شهیدانی همانند حاج قاسم سلیمانی رویش های انقلاب و دفاع مقدس هستند
کرمانشاه ـ امیرسرتیپ قربانی گفت: شهیدانی به مانند حاج قاسم سلیمانی رویش های انقلاب و دفاع مقدس هستند، بنابراین باید همواره در حفظ مقام شامخ این عزیزان کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، امیرسرتیپ یوسف قربانی در مراسم شهدای هوانیروز که در شهرستان قصرشیرین برگزار گردید، اظهار داشت: اقتدار کنونی این نظام معلول تبعیت نیروهای مسلح ایران اسلامی از ولایت فقیه است و همین ولایتمداری زمینه شکست های دشمن را فراهم آورده است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی به خوبی می داند که هرگونه تعرض و تعدی به سرزمین ما برایش سنگین تمام خواهد شد و توسط دلاورمردان این سرزمین با خاک یکسان می شود.

امیرسرتیپ قربانی گفت: همه ما امروز از خداوند متعال بسیار سپاسگزاریم که نعمت انقلاب و رهبری را به ما عطا کرد و باید گفت که ولایتمداری ملت ایران فقط با زبان نیست بلکه این مهم بارها در عمل ثابت شده است.

وی با اشاره به اینکه دنیا بدون جمهوری اسلامی نمی تواند راهبردی را ترسیم نمی کند، افزود: قطار انقلاب از همان روزهای نخستین پیروزی این انقلاب حرکت خود را آغاز کرد و در این مسیر همواره رویش ها و ریزش های داشته است ولی با این وجود هیچ توطئه ای نتوانست که حرکت این قطار را متوقف کند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: شهدا برای ما افتخار، سربلندی و بزرگی به ارمغان آوردند نهایت دلاورمردی شهدا و بزرگ مردان هوانیروز در عملیات «مرصاد» تبلور یافت و در آین عملیات حماسه های ماندگاری در تاریخ این انقلاب به ثبت رسید.

امیرسرتیپ قربانی با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا بزرگترین مقام برای هر کسی است، گفت: شهدا با علم و بصیرت در راه خدا و اسلام جان خود را فدا کردند که این را باید عملی منطقی و ارزشی دانست.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه خانواده شهدا ستون قرآن و اسلام در این نظامی الهی هستند، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که گذر روزگار نام و یاد شهیدان را در اذهان ما کمرنگ کند زیرا شهیدانی به مانند حاج قاسم سلیمانی رویش های انقلاب و دفاع مقدس هستند، بنابراین باید همواره در حفظ مقام شامخ این عزیزان کوشا باشیم.

امیرسرتیپ قربانی در پایان سخنان خود با اشاره به روحیه ولایتمداری و مرزداری مردم کرمانشاه، اظهار داشت: کرمانشاه در ایام هشت ساله دفاع مقدس به کرار توسط رژیم بعثی عراق بمباران هوایی و موشکی شد ولی این جنایتها هرگز خللی در روحیه مردم این استان ایجاد نکرد./1400/پ210/

ارسال نظرات