۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۰
کد خبر: ۶۹۵۱۵۴

یک «مهندس»، امام جمعه موقت سمنان شد

یک «مهندس»، امام جمعه موقت سمنان شد
سمنان ـ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در حکمی، یک روحانی مهندس را به‌عنوان امام جمعه موقت سمنان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حکمی حجت‌الاسلام «محمدعلی قدس‌پور» را به‌عنوان امام جمعه موقت سمنان منصوب کرد.

قدس‌پور متولد سال ۱۳۵۵ بوده و دارای دانشنامه لیسانس مهندسی الکترونیک از دانشگاه سمنان است و در بخشی از سوابق و تجارب او نیز گذراندن ۱۵ سال درس خارج فقه و اصول دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام قدس‌پور درس خارج فقه را نزد اساتیدی چون آیت‌الله شیخ جواد تبریزی، آیت‌الله علی کریمی‌جهرمی، آیت‌الله محسن اراکی و آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری گذرانده است.

امام جمعه موقت سمنان همچنین مدیریت پروژه و طراحی نرم‌افزار هوشمند درایت‌الثقلین مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، مدیریت پروژه و طراحی سیستم خبره اعتبارسنجی روایت (اولین سیستم خبره حوزوی) با پشتیبانی معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیریت پروژه و طراحی ساخت ماشینی اولین زیر نظام نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس هوش مصنوعی (نظام خیر و احسان)، مدیریت پروژه و طراحی زیرساخت جنگ شناختی و مدیریت پروژه و طراحی کنترل فضای مجازی بر اساس آیات و روایات با استفاده از هوش مصنوعی را در کارنامه عملکردی خود دارد.

ارسال نظرات